• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

لژیونرها معضل جدید تیم ملی برای دیدار با عراق و سوریه!

  • 19 مرداد 1400 - 2:55
لژیونرها معضل جدید تیم ملی برای دیدار با عراق و سوریه!

به گزارش ایسنا، با افزایش شمار بازیکنان لژیونر و حضور آن‌ها در تیم‌های اروپایی و قطری، اکنون دست سرمربی تیم ملی در پوست گردو مانده است. اگر چه افزایش لژیونرها حاکی از بهبود کیفیت فنی فوتبال ایران است اما با این وضعیت، دراگان اسکوچیچ قید برگزاری اردو و بازی تدارکاتی قبل از دیدار با سوریه و عراق را زده است.

در حال حاضر تیم ملی ایران دارای بیش از ۲۰ بازیکن لژیونر است که احتمالا در اردوی اخیر هم این تعداد بازیکن دعوت می‌شوند و نهایتا از لیگ برتر هم چیزی حدود ۴ تا ۵ بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.

با توجه به این وضعیت نامتوازن و قوانین حرفه‌ای در فوتبال اروپا که به بازیکنان اجازه حضور زودهنگام در تیم های ملی را نمی‌دهد، اسکوچیچ هم فرصتی برای برگزاری اردوی بلند مدت قبل از دیدار با  سوریه و عراق در انتخابی جام جهانی ندارد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، لژیونرها سه روز قبل از بازی با سوریه به تهران می‌آیند و روز هشتم شهریور خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی خواهند کرد. تیم ملی در روزهای نهم و دهم شهریور تمرین می‌کند و در صورت قطعی شدن میزبانی در تهران، روز یازدهم هم به تمرین خواهند پرداخت.

در نتیجه اسکوچیچ هیچ فرصتی برای انجام تمرینات تاکتیکی نخواهد داشت و باید تمام تدابیر و برنامه‌های خود را در به صورت تئوری و شاید در یک جلسه تمرینی سبک به شاگردانش توضیح دهد.

در عوض سرمربی تیم ملی یک مینی کمپ با حضور بازیکنان ایرانی تشکیل خواهد داد که از روز سوم شهریور شروع می‌شود اما احتمالا از بین هفت هشت بازیکنی که دعوت می‌شوند، فقط چهار تا پنج نفر با تیم ملی بمانند.

 در حال حاضر اکثر بازیکنان دروازه، خط دفاعی، هافبک و حمله تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و در هفته های اخیر چهار، پنج بازیکن جدید هم به آن‌ها اضافه شده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1745

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.