• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

لغو مجدد یونیورسیاد زمستانی ۲۰۲۱ با وجود تزریق واکسن!

  • 09 آذر 1400 - 9:36
لغو مجدد یونیورسیاد زمستانی ۲۰۲۱ با وجود تزریق واکسن!

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود سی امین دوره مسابقات یونیورسیاد زمستانی ۲۰۲۱ دانشجویان جهان از ۱۱ تا ٢١ دسامبر ٢٠٢١ (٢۰ تا ٣۰ آذر ۱۴۰۰) در شهر لوسرن سوئیس برگزار شود، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی جهانی (فیزو) اعلام کرد به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون) این مسابقات لغو و برگزار نمی شود.

در این رابطه اعلام شد به دنبال برگزاری جلسه کمیته اجرایی FISU و کمیته اجرایی بازیهای یونیورسیاد زمستانی لوسرن ۲۰۲۱ و با توجه به محدودیت‌هایی که برای ورود توسط مقامات کشور سوئیس با توجه به شناسایی سویه جدید ویروس کرونا Omicron در نظر گرفته شده است و در عین حال انتظار می رود که در روزهای آینده محدودیت های بیشتری در مواجهه با محدودیت‌های سفر در سوئیس و سراسر جهان لحاظ شود و به همین دلیل چاره‌ای جز لغو یونیورسیاد زمستانی لوسرن ۲۰۲۱ نداریم.

به گزارش ایسنا، قرار بود مسابقات زمستانی دانشجویان جهان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ٢۱ تا ٣۱ ژانویه سال ٢٠٢١ برگزار شود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این رویداد لغو شده بود. پس از آن مسئولان فیزو اعلام کرده بودند که شرط شرکت در یونیورسیاد زمستانی ۲۰۲۱ زدن واکسن کروناست اما با این وجود و با توجه به شیوع سویه جدید کرونا باز هم مسابقات یونیورسیاد زمستانی ۲۰۲۱ دانشجویان جهان لغو شد و برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.