• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لازمه اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز، تعامل قوا است

  • 10 آذر 1400 - 11:42
لازمه اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز، تعامل قوا است

علی اکبر کریمی عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه امروز تعامل و روابط خوبی بین دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی بر اثر فشارهای خارجی و مشکلات ساختاری، لازمه اعمال اصلاحات اقتصادی و اتخاذ تصمیمات مهم و سرنوشت‌ساز، تعامل بین قوا است.

وی با تأکید بر اینکه باید از این فرصت به نحو شایسته برای تأمین منافع ملی در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده کنیم، گفت: در شرایطی که ایران پای میز مذاکرات با ۱+۴ است، وجود فضای همدلی و همصدایی میان قوا موجب افزایش سطح اقتدار و قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی و مذاکرات خواهد شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه لازمه حل مشکلات کشور، اتخاذ تصمیمات بزرگ است، گفت: ایجاد وفاق کارشناسی حول این تصمیمات مهم و ساختاری بسیار سرنوشت‌ساز است. دولت باید از نظرات کارشناسی استفاده کرده و برنامه‌های لازم را برای اصلاحات ساختاری تدوین کند که در این راستا تدوین دقیق بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه بسیار مهم است.

کریمی جلسه امروز را خوب اما دیرهنگام خواند و گفت: باید جلسه مشترک دولت و مجلس زودتر از این برگزار می‌شد. این گلایه به حق در جلسه غیرعلنی نیز مطرح شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.