• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند

  • 18 اردیبهشت 1402 - 18:59
لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ورود علی لاریجانی به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. ما که از نزدیکان آقای لاریجانی هستیم و از چنین موضوعی بی اطلاع هستیم.
وی ادامه داد: آقای لاریجانی هنوز هیچ اراده‌ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارد.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط هیچ خبری از حضور او، ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
گفتنی است، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادیست که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی آماده کرده و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند.
پیش از این نیز بهروز نعمتی در گفتگو با روزنامه صبح نو گفته بود که «استدلال من این است که آقای لاریجانی ۱۲ سال رئیس مجلس بوده‌اند و به نظرم این مساله کفایت می‌کند. آقای لاریجانی اگر طرح و ایده‌ای دارند باید این را در جای دیگری هزینه کنند. هرچند ایشان اهل مشورت هستند و معمولاً در حوزه‌های حساس از افرادی که صاحب صلاحیت باشند، مشورت می‌گیرند.»
با توجه به چنین اظهاراتی، پیش بینی می‌شود که علی لاریجانی قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد و خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.