• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

قیمت کمپرسور باد ایرانی

  • 21 مهر 1401 - 12:56
قیمت کمپرسور باد ایرانی

ابزارهای بادی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع قیمت کمپرسور باد آن را تعیین می کند که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار می دهد.

این دستگاه در انواع مختلفی نظیر میخ کوب، منگنه کوب، پیستوله و بکس بادی می باشند که این دستگاه را به نام پمپ باد می نامند.

از این دستگاه برای استفاده در کارهای مثل نقاشی ساختمان، نجاری، باد کردن لاستیک و اسباب بازیهای بادی و غیره مورد استفاده قرار می دهند.

تا به حال شده که شیلنگهای رنگی را در تعمیرگاه های ببینید و با استفاده از کمپرسور هوا، باد لاستیکها را پر کنند.

شما می توانید از طریق سایت آراد برندینگ با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و انواع دستگاه های کمپرسور باد با کیفیت و قیمت مناسب را هر تعداد که بخواهید خریداری کنید.

حجم هوا را بصورت فشرده از مخزن خارج می شود و از طریق شیلنگ از مخزن هوای فشرده را برای کارهای صنعتی استفاده می کنند.

کمپرسور دستگاهی است که اکثر کارگران در صنعت به آن نیاز دارند و یکی از مهمترین ابزار کار به شمار می رود تا کار را بسیار راحت تر کند.

یکی از مدلهایی که امروزه در کارگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه کمپرسورهای بادی ثابت است که به دلیل وزن و ابعادی که دارد بصورت ثابت در کارگاه و یا کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع دستگاه به دلیل وزن بالایی که دارد بیشتر در مغازه ها، یک جای ثابتی دارند و برای افرادی که در زمینه شغل فنی مشغول به فعالیت هستند، بسیار مناسب است.

قیمت کمپرسور باد

هر محصولی با توجه به ابزارهایی که برای ساخت آن بکار گرفته شود قیمت آن تعیین و به فروش می رسد، دستگاه کمپرسور باد یکی از محصولاتی است که با توجه به نوع کاربردی که دارد قیمت آن تعیین می شود.

تولید کنندگان این دستگاه را به شکل و اندازه های مختلفی تولید می کنند و شما می توانید در اکثر مغازه های آپاراتی و نجاریها مشاهده کنید که قیمت کمپرسور باد بسته به جنس و کیفیت متفاوت از یکدیگر می باشد.

این دستگاه را در سال ۱۸۷۵ تولید کردند و بعد از آن کار بسیاری از افرادی که برای راحتی کارشان به دستگاهی که باد هوا را بصورت فشرده نیاز داشتند بسیار حایز اهمیت بود.

امروزه این دستگاه را در بسیاری از مشاغلها مشاهده می کنید که بیشترین کاربرد دستگاه کمپرسور باد را در استخر بادی، آپاراتیها و ابزارهای برقی عملیاتی می باشد.

برخی از ابزارها هستند که با نیروی هوا به راحتی کار می کنند که این می توان به مته ها، منگنه ها و دیگر ابزارهای صنعتی و کارگاهی اشاره کرد.

افرادی که از پیستون در زمان کار استفاده می کنند که دو دسته تقسیم می شود که می توان به افزایش فشار و کاهش حجم هوا اشاره کرد که در واقع با از رفت و برگشت با کمک فناوری پیستون استفاد می کنند.

این دستگاه از اجزای نظیر موتور گازی یا برقی، یک ورودی و شیر تخلیه برای خارج شدن هوا، پمپ هواده و مخزن ذخیره سازی می باشد.

کمپرسور باد ایرانی

با گسترش فناوریها و تکنولوژیهای ساخت ماشین آلات این روزها دستگاه کمپرسور باد ایرانی تولید شده و به دست مصرف کنندگان و مشتریان این محصول می رسد.

وجود صنایع مادر و مواد اولیه مورد نیاز در کشور ایران و بهره برداری از دانش مهندسین توانسته است صنایع ساخت کمپرسور باد را به بالاترین درجات رسانده و کمپرسور باد ایرانی با کیفیت و استاندارد روز دنیا را به بازار عرضه گرداند.

از این محصول در صنایع بزرگ و کوچک استفاده می گردد به طور مثال برای باد کردن لاستیک ماشین پنجره خود باید از دستگاه کمپرسور باد برای ببرید یا اگر می خواهید یک استخر و اسباب بازی بادی و تشک طبی بادی را باد کنید فشار هوای مورد نیاز خود را می توانید از این دستگاه را تامین نموده و با کمترین انرژی ممکن کار خود را انجام دهید.

کمپرسورها باید موتور پرقدرتی داشته باشند که بتوانند به خوبی حجم مناسبی از هوا را با فشاری تعیین شده به بیرون هدایت نماید.

تولیدکنندگان ایرانی این محصول توانسته اند با استفاده از دانش و فناوریهای نوین دست به تولید و ساخت این محصول با کیفیتی استاندارد و جهانی بزنند به همین سبب خرید این محصول در مقایسه با نمونه های وارداتی و خارجی از توجیه منطقی تری برخوردار است زیرا استفاده از خدمات پس از فروش و قطعات مورد نیاز برای انجام تعمیرات این دستگاه به راحتی در داخل کشور و از طریق تولید کنندگان ایرانی اتفاق می‌افتد.

قیمت این کار در مقایسه با نمونه های خارجی از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و کیفیت آن قابل رقابت با موارد وارداتی می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.