• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت پوشک بچه کالمرز شورتی

  • 20 مهر 1401 - 12:05
قیمت پوشک بچه کالمرز شورتی

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع پوشک شورتی به بازار آمده که کار مادران را راحت کرده است و با قیمتهای مختلفی در بازار به خرید و فروش می رسد.

شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید کافی است فرم مشاوره ما را که در سایت آراد برندینگ قرار دارد پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند و راهنماییهای لازم در مورد نحوه ثبت سفارش را خدمت شما ارائه نمایند.

در ایام قدیم مادران برای کودکان خود از قنداق استفاده می ‌کردند که عبارت بود از چند لایه پارچه پنبه ای و آبگیر که آنها را بر روی‌ هم می‌ گذاشتند و پاهای کودک تا ناحیه کمر او را بوسیله آنها می‌ پیچیدند.

استفاده از قنداق حرکت کودک را محدود می ‌کرد و گاهی اوقات مادران تا دو سالگی کودک را قنداق می ‌کردند که استفاده از آن هم دارای محاسن و هم دارای معایبی بود.

بعد از قنداق استفاده از کهنه برای کودکان باب شد که یک پارچه مستطیلی از جنس لطیف و آبگیر بود که آنرا همانند شورت به دور بچه می پیچیدند و با استفاده از سنجاق محکم می کردند.

در کشورهای اروپایی بر روی این کهنه ها شورتهایی پشمی به کودک می پوشاندند که غالبا ایجاد حساسیت و عفونتهای پوستی در پای کودکان می کرد.

استفاده از کهنه به دلیل اینکه مادران مجبور بودند ساعاتی از وقت خود را صرف شستن و تمیز کردن آنها کنند سخت و مشکل بود و علاوه بر آن امکان نم دادن به لباس و تشک کودک هم وجود داشت.

پوشک بچه کالمرز

پوشک ها انواع مختلفی دارد که قیمت آنها بخصوص پوشک بچه کالمرز به صورت عمده در بازار داخلی بسیار متفاوت است هنگامی که نوزاد شما به دنیا می آید یکی از نیاز هایی که باید به آن توجه داشت تهیه پوشک مناسب برای او می باشد.

نوزادان کنترل ادرار و مدفوع خود را ندارند و به طور کلی برای کودکان در سنین پایین از پوشک بچه استفاده می شود.

در گذشته این کالا محدود بود و خیلی خاص به شمار می رفت و هر کسی نمی توانست از آن برای نوزاد خود استفاده کند و معمولا از پوشک های مختلفی با جنس های متفاوت استفاده می شد.

اما امروز استفاده از پوشک بچه بسیار رایج شده است و اکثریت افراد توانایی تهیه و استفاده از آنها را برای نوزادان خود دارند، پوشک بچه کالمرز نیز نمونه ای از پوشک هایی است که امروزه در حال تولید و عرضه می باشد.

استفاده از پوشک کالمرز و انواع پوشک های مناسب برای حفظ سلامت کودکان ضروری است و سبب جلوگیری از به وجود آمدن بسیاری از بیماری های عفونی، کلیوی، تناسلی و غیره می شود.

سایز پوشک ها شما باید پوشک مناسب با سن و وزن فرزند خود را تهیه کنید.

قیمت پوشک کالمرز نسبت به دیگر پوشک های موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد اما در همه جا یکسان نیست و قیمت های متفاوتی را در هنگام خرید مشاهده می کنید و اگر شما پوشک را مستقیم از خود کارخانه تهیه کنید می توانید آن را قیمت پایین تری خریداری نمایید.

پوشک فله ای کالمرزدر بازار به دو صورت وجود دارد.

یکی به طور بسته بندی هایی نایلونی هست که با تعداد زیاد می باشند و توسط خود شرکت به فروش می رسد.

پوشک کالمرز کیفیت بسیار خوبی دارد و شما می توانید آن را در دو سری پوشک کامل کتان و پوشک کامل غیر کتان مشاهده کنید.

قیمت پوشک شورتی

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت انواع پوشک مثل قیمت پوشک شورتی در بازار کمی بالا رفته است عده‌ای از مادران به دلیل صرفه جویی در خرید پوشک‌ دیر به دیر اقدام به تعویض آن می کنند که این امر موجب سوختن پای کودک در مجاورت ادرار می ‌شود و گاهاً عفونتهایی را در پای کودکان ایجاد می ‌کند، بنابراین مادران باید حتما توجه داشته باشند که پوشک کودک خود را به‌ موقع تعویض نمایند.

امروز برای بزرگسالانی هم که قادر به کنترل ادرار خود نیستند و یا بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند و قادر به رفتن به دستشویی نمی ‌باشند و افرادی که از نظر جسمی یا ذهنی ناتوان هستند هم از پوشکهای بزرگسال استفاده می ‌شود.

پوشکهایی که امروزه در بازار بیشترین خرید را دارند دارای دو مدل معمولی و پوشک شورتی هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.