• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت نخ پلی استراصفهان

  • 12 مهر 1401 - 15:11
قیمت نخ پلی استراصفهان

همانطور که در توضیحات بالا ارائه شد نخهای پلی استر دارای برگشت پذیری و ثبات بالا بوده و در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار دوام خوبی دارند.

فروش نخ پلی استر و پارچه نخی گلدار در کشور ایران رونق چشمگیری داشته و توانسته به طور سالانه این نخها را با تناژ بالا به سایر کشورها صادر کند.

تجارت و صادرات این محصول سبب شده تا سود خوبی نصیب تولید کننده شود و آن را با بهترین کیفیت به جهانیان ارسال کند.

این نخها قابلیت شستشو را دارند و سبب می شود تغییری در ساختار در زمان استفاده از مواد شوینده نشود

خریداران گرامی می توانند در سایت آراد برندینگ انواع نخ پلی استر را با هر مقدار سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نخ پلی استر در تمام صنایع کاربرد دارد و می توان اسم دیگر این محصول را نخ همه کاره گذاشت زیرا در بسیاری از صنایع از جمله نساجی و پتروشیمی کاربرد دارد.

نخ پلی استر و قیمت خرید فروش آن با توجه به کاربردی که در صنایع مختلف دارد قیمت گذاری می شود و شما بر اساس کاربرد و خواسته خود می توانید نوع متناسب را خریداری نمایید.

این محصول در ساخت بطری پلاستیکی، لباسها، فرش، مبلمان، میزها، برخی لوازم برقی، لاستیک ماشین و دوچرخه ها، پرده و ملحفه و بسیاری لوازم دیگر کاربرد دارد.

پلی استر به صورت پلاستیک و الیاف است و به طور قطع همه افراد این محصول را که به صورت پلاستیک است در بازار و فروشگاه های مختلف دیده اند.

قیمت نخ پلی استر

نخهای پلی استر پایداری بسیار بالایی دارند و می تواند انعطاف پذیری خوبی در زمان استفاده را به همراه داشته باشند

نخ پنبه ضخیم و قیمت نخ پلی استر در بازار بر اساس نوسانات نخ در صنعت نساجی مورد محاسبه قرار می گیرد که می بایست در زمان خرید به کیفیت و نوع جنس آن دقت لازم را داشته باشید.

این نخها به طور صد در صد از مواد پلی اتیلنی در کارخانجات نساجی به تولید رسیده اند که توسط دستگاه های پیشرفته و با استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه می شوند.

مواد اولیه و متریال آن سبب شده تا فاقد هر گونه حساسیت و آلرژی باشد و در زمان استفاده از آن هیچ گونه آسیب و خطری فرد را تهدید نکند زیرا مواد نامرغوب باعث به خطر افتادن مشکلات پوستی و بیماریهای خطرناک می شود و ممکن است جان فرد را به خطر بیاندازد.

نخهای پلی استر برای استفاده از لباس می تواند بهترین گزینه باشد زیرا از تعریق بدن جلوگیری می کند و به دلیل الیاف خوبی که دارد نمی تواند به بدن آسیب واد کند.

امروزه ورزشکاران لباسی را انتخاب می کنند که الیاف آن از نخهای پلی استر باشد تا در زمان ورزش و تمرین که باعث عرق بسیار زیاد می شود پیش گیری شود.

همچنین فاقد الکتریسته ساکن هستند و در هر بار استفاده از آن سبب آزار و اذیت در فرد را به دنبال ندارد.

در حال حاضر این نخها در کارخانجات رنگرزی دارای طیف رنگی بسیار بالایی هستند و با توجه به سلیقه می توان از هر رنگی استفاده کرد و به کار برد.

در زمانهای قدیم برای رنگ کردن این الیاف از محصولات گیاهی استفاده می شده است که دارای تنوع رنگی بسیار کمی بوده است ولی امروزه با استفاده از مواد شیمیایی این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند.

نخ پلی استر اصفهان

همانطور که می دانید یکی از شهرهایی که در کشور یکی از تولیدکنندگان نخ پلی استر و نخ پنبه ضخیم می باشد، شهر اصفهان است

پارچه هایی که حاوی نخ پلی استر اصفهان به قوانین مراقبت خاصی نیاز دارند.

نخهای پلی استر عمدتاً برای ساختن موارد زیر استفاده می شود:

  • لباسهای سرپوشیده
  • لباسهای گاه به گاه و بیرونی برای بزرگسالان و کودکان
  • منسوجات خانگی، به عنوان مثال، پتو، پرده، حوله
  • لوازم جانبی مانند کیف دستی، چتر
  • اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان
  • اسباب بازیهای نرم برای کودکان
  • لوازم جانبی برای پیاده روی، به عنوان مثال، کیسه خواب و چادر

می توانید مطمئن باشید که الیاف پلی استر در اکثر محصولات مدرن موجود است، اما اغلب از مواد مصنوعی استفاده می شود که با بهترین عملکرد و هزینه مقرون به صرفه با طبیعی متفاوت است.

اگر قصد دارید چیزی را با دستان خود بشویید، ابتدا باید پودر را در آب حل کنید، سپس فقط محصول را در یک لگن قرار دهید و شروع به شستشو کنید.

پارچه هایی با افزودن الیاف پلی استر تقریباً چروک نمی شوند، اما اگر به طور ناگهانی نیاز به اتو دارید، باید حالت و دما را روی ۳۰ درجه تنظیم کنید.

هنگام شستشو، توصیه می شود از نرم کننده ای استفاده کنید که به نرم شدن الیاف کمک می کند، از تجمع الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند و در نتیجه برق گرفتگی را کاهش می دهد.

پارچه های شسته شده را در حالت حداکثر ۸۰۰ دور در دقیقه فشار دهید که اگر اجناس بیش از حد بزرگ است که در ماشین لباسشویی قابل شستشو نیست، خشکشویی مجاز است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.