• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قیمت فروش عرقیات گیاهی خانگی

  • 04 مهر 1401 - 23:20
قیمت فروش عرقیات گیاهی خانگی

عرقیات گیاهی یکی از متداول ترین نوشیدنی هایی است که در اکثر خانه مسکونی مردم در اقصی نقاط دنیا به چشم می خورد.

عرقیات گیاهی به دو روش سنتی و صنعتی تولید می گردد برای تولید عرقیات گیاهی خانگی بیشتر از روش سنتی استفاده می شود.

عرقیات گیاهی مصارف گوناگونی دارند،از جمله موارد مصرف آن می توان به جنبه ی درمانی آن اشاره کرد از قبیل :درمان مشکلات گوارشی، مشکلات کلیوی ،مزاج شناسی و غیره.

از دیگر مصارف عرقیات گیاهی می توان به آرام بخش بودن بعضی از محصولات اشاره کرد که پس از مصرف سبب آرامش سیستم عصبی می شوند

شاید تا کنون از خودتان پرسیده باشید عرقیات گیاهی خانگی باکیفیت و خالص چگونه تولید می شوند؟مجموعه آراد برندینگ به تمامی سوالات شما عزیزان در این خصوص پاسخ می دهد.

تبدیل کردن عصاره ی گیاهان به عرقیات یکی از شیوه های متداول برای استفاده به عنوان داروهای گیاهی بوده که به دلیل خواص فراوان از این محصولات به عنوان درمان های طبیعی نیز استفاده می گردد.

عرقیات گیاهی علاوه بر توزیع و مصرف در بازار داخلی از فروش پر رونقی در میان جوامع دیگر  و تجارت های بین المللی برخوردار است که در سال های اخیر به دلیل خواص درمانی موثر در بهبود عملکرد سیستم بدن انسان مورد توجه قرار گرفته است.

فروش عرقیات گیاهی

این عرقیات در واقع رایحه و اسانس گیاهان با ویژگی های  خاص در تسکین درد ها می باشند از این رو تجارت و سرمایه گذاری پر سودی از فروش آن حاصل شده است.

شایان ذکر است سلامت سیستم گوارشی بدن می تواند بر عملکرد بهتر و مطلوب سایر اعضا تاثیرگذار باشد در نتیجه باید با تغذیه ای سالم به بهبود بدن کمک کنید، استفاده از عرقیات گیاهی از جمله مواردی است که در این زمینه می تواند اثر بخش باشد

برای تولید و فروش عرقیات گیاهی در ابتدا باید ماده ی اولیه ی محصول مورد نظر را انتخاب کنیم،ماده ی اولیه با توجه به نوع محصول می تواند نعنا ،کاسنی،گل محمدی و غیره باشد.

برخی از گیاهان دارویی مانند نعنا ،مرزه توسط کشاورزان کشت می شود ،اما برخی از گیاهان دارویی مانند کاسنی و بومادران به صورت خودرو در مراتع طبیعی و کوهستان ها رشد می کنند.

برای تولید عرق گیاهی خالص و با کیفیت باید داروی گیاهی مورد نظر به میزان رشد مطلوبی رسیده باشد.
همچنین محصول باید از نظر کیفیت وعدم وجود آفت زدگی مورد آزمایش قرار گیرد.

پس از برداشت،گیاه مورد نظر را جهت شست و شو به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در آب قرار می‌دهیم پس از اطمینان از پاک شدن گرد و خاک و غبار موجود بر روی گیاه ،آن را آبکشی نموده و جهت عرق گیری آماده میکنیم.

کشور ایران به دلیل پتانسیل کشت گیاهان دارویی کمیاب دارای شرایط ویژه ای برای صادرات این محصول می باشد،با توجه به ظرفیت های تولیدی انواع عرقیات گیاهی در کشور، صادرات آن در بازار جهانی از ارزآوری بسیار خوبی برخوردار است.

قیمت عرقیات گیاهی خانگی

این محصول به عنوان یکی از پرمصرف ترین اشکال استفاده از گیاهان نیز شناخته می شود و بر این اساس که عصاره کدام گیاه باشد دارای خواص متعددی است.

با در نظر گرفتن پتانسیل تولید انواع عرقیات گیاهی در شهر های مختلف کشور، در حال حاضر صادرات این محصول به صورت عمده به بازار کشور هایی نظیر چین، عراق و کشور های همجوار انجام می شود

مرغوبیت و میزان خلوص عرقیات گیاهی تولید شده در کشور سبب افزایش پتانسیل در تجارت این محصول شده است به نحوی که از طرفداران بسیاری در کشور های خواهان برخوردار می باشد و هروز بر قیمت عرقیت گیاهی خانگی افزوده می شود.

از جمله پر مصرف ترین نوشیدنی ها با خواص درمانی بسیار بوده که سالانه مقدار قابل توجهی از آن در کشور تولید می شود، از این رو صادرات عرقیات گیاهی به یکی از محبوب ترین محصولات برای انتخاب تبدیل شده است.

کشور ایران به دلیل پتانسیل کشت گیاهان دارویی کمیاب دارای شرایط ویژه ای برای صادرات 

خرید عمده ی این محصول از تامین کنندگان اصلی می تواند کاهش چشمگیری در قیمت انواع عرقیات ایجاد کرده و این مسئله برای هر دو طرف سود اور خواهد بود.

سالانه میزان قابل ملاحضه ای از گیاهان با خواص دارویی در شهر های مختلف کشور مانند کاشان، اصفهان و… کشت می شود که بهترین و با کیفیت ترین عرقیات را تولید می کنند، این امر موجب افزایش میزان خرید و فروش شده است و پاسخگوی میزان تقاضای بالا در کشور می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.