• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت شیر خشک رژیمی صورت

  • 09 مهر 1401 - 1:37
قیمت شیر خشک رژیمی صورت

پودر شیر یک منبع پروتئینی بسیار خوب و با ارزش غذایی بالا و کیفیت عالی می باشد که کاربرد شیر خشک رژیمی برای بزرگسالان و کودکان شناخته شده می باشد.

ریز مغزیهای موجود در شیر یا اسیدهای آمینه آن در دسترس بوده و قابلیت هضم آسانی را دارد.

همچنین آب پنیر دارای مقدار پروتئین می باشد که بیست در صد پروتئین شیر را گرفته است و برای سلامتی بدن مفید می باشد و از ارزش بالایی برخوردار است.

از موارد استفاده و مزیت استفاده از پودر شیر می توان گفت شیر یک غذای سالم و کامل و مقوی است که اسیدهای آمینه ضروری و کلسیم و مواد معدنی محلول و مواد معدنی را دارا می باشد که میزان مواد مغذی در شیر گاو متفاوت است و همچنین در تمام محصولات جانبی شیر خشک بدون چربی، پودر شیر خشک، شیر خشک با پودر کره و غیره مواد مختلف تغذیه ای آن حفظ شده است ضمن اینکه خواص دیگری نیز در این محصول ویژه گنجانده شده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت شرکت آراد برندینگ آنها را مشاهده نمایید.

در تهیه پودر شیر خشک از ویتامینها و مواد معدنی از جمله منیزیم و فسفر و کلسیم بالایی برخوردار می باشد و برای تقویت بدن و استفاده بهینه در محصولات مشابه از پودر شیر خشک استفاده می شود.

شیر خشک صورت

شیر خشک فقط مختص نوزادان نیست و بزرگسالان نیز می توانند از این محصول استفاده نموده و آن را به دلیل ارزش غذایی فراوانی که دارد در برنامه غذایی خود بگنجانند.

این محصول با تغییر در ترکیباتی که داخل آن صورت می گیرد، برای سنین مختلف دارای نیازهای متفاوت قابل استفاده می باشد مهم ترین مزیت شیر خشک صورت، آن است که برخلاف شیر، ماندگاری بالایی دارد.

از دیگر مزیت آن می توان به استفاده از پودر شیر خشک برای چاقی صورت اشاره نمود که مصرف آن برای این امر بسیار تاکید شده است. ولی در مصرف آن به این نکته توجه داشته باشید که این پودر به دلیل کالری و پروتئین بالایی که دارد چاق کننده است و اگر در استفاده از آن زیاده روی کنید دچار چاقی خواهید شد. پس هنگام مصرف آن از ورزش کردن غافل نشوید تا از عوارض چاقی در امان بمانید.

قیمت شیر خشک رژیمی

اطلاعاتی درباره خواص شیر خشک ارائه گردید در این مطلب با کاربرد شیر خشک رژیمی بیشتر آشنا خواهید شد.

شیر دارای کربوهیدرات می باشد که لاکتوز جزو ترکیبات کربوهیدرات شیر به حساب می آید و حدود ۵۴ درصد مقدار مشخص از مواد جامد بدون چربی شیر می باشد و همچنین مقادیری از الیگوساکاریدها، گالاکتوز، گلوکز دارند

تحیقاتی که طی سالهای اخیر درباره ترکیبات شیر و ماست یونانی تهیه شده است نشان می دهد که گالاکتوز موجود در شیر نقش منحصر به فردی در رشد سلولهای مغزی نوزادان ایفا می نماید این مهم باعث شده است تا قیمت شیر خشک رژیمی با توجه به موارد مصرف متعددی که دارد کمی تعدیل شده و به دست مصرف کنندگان برسد.

نوزادان از ترکیب لاکتوز به عنوان تنها کربوهیدرات و اولین ماده غذایی به فراوانی استفاده می نمایند که باعث رشد و تکثیر اسید لاکتیک مفید در سیستم گوارشی می شود و مبارزه با اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد.

هضم لاکتوز در معده و روده انسان دارای سرعت پایین می باشد و در مقایسه با هضم گلوکز، فروکتوز می تواند از این ماده غذایی با ارزش برای رژیم غذایی دیابتیها استفاده نمود و از مزیت فوق العاده پودر شیر استفاده نمود.

همچنین لاکتوز موجود در شیر و لبنیات با تحریک روده موجب جذب بیشتر کلسیم می شود.

بدن برخی افراد به دلیل کاهش سطح لاکتوز با متابولیزه شدن این ماده واکنش نشان می دهند که به این شرایط، ناپایداری لاکتوز نام می دهند.

این اختلال در بدن افراد ایجاد مشکل می کند و افراد مبتلا به عدم پایداری لاکتوز می توانند در رژیم غذایی خود یک وعده غذایی با ۲۵۰تا ۵۰۰ میلی لیتر شیر را مصرف نمایند.

از دیگر مواد موجود در پودر شیر به چربی آن می توان اشاره داشت که در غذاها و فراورده های لبنی باعث ظاهر بی نظیر، بافت، طعم و مزه و سیری پذیری این غذاها می باشند.

چربی شیر منبع انرژی و اسیدهای چرب ضروری در شیر و ویتامینهای محلول در چربی موجب بسیاری از واکنشهای شیمیایی که به منظور ارتقا سطح سلامت انجام می شود.

اسیدهای چرب موجود در شیر با توجه به تعداد زنجیره آن شناخته می گردد که تا کنون بیش از ۴۰۰ نوع اسید چرب در ترکیب شیر شناخته شده است برای همین منظور از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

همچنین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که ترکیبات چربی شیر برای بسیاری از بیماریهای مزمن مفید می باشد.

درباره ویتامینهای شیر و ماست پرچرب گفته می شود که جزو مواد ضروری برای رشد انسان می باشد که بیشتر این ویتامینها به صورت محلول در چربی بوده مثل ویتامینهای آ، د، ای، کا که با ساختار و ترکیب با چربی عجین است و برای ایجاد روند متابولیسم زیستی حیاتی است که به صورت خلاصه به آن پرداخته می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.