• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی در کانال ۲۵ هزار تومان ماند

  • 24 مرداد 1400 - 2:36
قیمت دلار در بازار متشکل ارزی در کانال ۲۵ هزار تومان ماند

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی اظهار داشت: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران، بطور میانگین هر دلار به نرخ ۲۵ هزار و ۷۵۷ تومان معامله شد.

وی گفت: در جلسه معاملاتی امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۱۲۴ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو رقم ۳۰ هزار و ۱۲۸ تومان را ثبت کرد.

به گفته مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران برآیند معاملات یورویی میان کارگزاران این بازار در روز معاملاتی ۲۳ مرداد، میانگین وزنی ۳۰ هزار و ۱۰۷ تومان را نشان می‌دهد.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه ۲۳ مرداد، ۷ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۹۹۴ هزار و ۸۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۵ هزار و ۶۲۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۵ هزار و ۸۰۳ تومان معامله شد. همچنین هر یورو درپایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۰ هزار و ۷۲ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۰ هزار و ۱۲۸ تومان معامله شد.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران افزود: نرخ‌های کشف شده در این بازار، نرخ‌های معامله شده بین کارگزاران این بازار است (بازار عمده فروشی) و صرافی‌های عضو این بازار مجاز هستند بر اساس ماده ۷ دستورالعمل نحوه انجام معاملات در بازار متشکل ارز ایران، ارزهای خریداری شده در این بازار را حداکثر با یک درصد افزایش در صرافی‌های خود (به صورت خرده فروشی) به فروش برسانند.

گوهررستمی همچنین با اشاره به معاملات انجام شده در بازار متشکل ارز ایران در هفته کاری قبل گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در هفته قبل ۳۹ میلیون و ۷۲۳ هزار دلار و حجم معاملات نماد معاملاتی یورو، ۳میلیون و ۴۴ هزار یورو بوده است.

وی افزود: میانگین وزنی نرخ معاملاتی اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در بازه زمانی مزبور ۲۵ هزار و ۱۶۶ تومان و میانگین وزنی نرخ اسکناس یورو ۲۹ هزار و ۵۲۷ تومان بوده است.

گوهررستمی در پایان اظهار داشت: پایین‌ترین و بالاترین نرخ معامله شده دلار در هفته قبل به ترتیب ۲۴ هزار و ۷۵۵ تومان و ۲۵ هزار و ۸۴۵ تومان و پایین‌ترین و بالاترین نرخ کشف شده برای نماد معاملاتی یورو ۲۹ هزار و ۹۹ و ۳۰ هزار و ۱۲۴ تومان بوده است.

بازار متشکل ارزی؛نرخ دلار در کانال ۲۵ هزار تومان باقی ماند

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2245

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.