• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

قیمت دستمال کاغذی تهران

  • 09 مهر 1401 - 0:20
قیمت دستمال کاغذی تهران

امروزه به خاطر بیماریهای مختلف و همچنین وجود کرونا استفاده از وسایل بهداشتی یکبار مصرف توصیه می شود که دستمال کاغذی هم از اصلی‌ترین آنها می باشد کارخانه های صنعتی و تولیدی زیادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند که دستمالهای کاغذی تولید شده در برندهای مختلف را به طور بسته بندی در حجم بالا تولید می کنند که پخش و عرضه آنها به تمامی مراکز فروش در سراسر کشور صورت پذیرفته است بسته بندی که برای دستمال کاغذی صورت می گیرد.

با توجه به اینکه استفاده از انواع دستمال کاغذی باعث شده که بهداشت به صورت کامل رعایت گردد بنابراین امروزه استفاده از همگی آنها به صورت ویژه مورد توجه واقع شده است ولی با این حال شما باید در جریان باشید که در سطح بازار دستمال کاغذیهای بی کیفیت بسیارند که با قیمتهای بالا هم آنها را به فروش می رسانند در صورتی که کیفیت آنها جوابگوی مصرف شما نبوده است به همین منظور توصیه می ‌شود که همیشه از برندهای معروف خرید کنید. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت انواع دستمال کاغذی عمده

برگ‌های این دستمال جیبی کاغذی، بسیار مقاوم بوده و جذب فوق‌العاده بالایی دارد به‌طوری که می توان با دو سه برگ آن موی سر معمولی را کاملا خشک کرد یا می‌توان از آن به عنوان دستمال مورد استفاده برای خشک کردن ظروف ، روی میز سرو غذا یا آشپزخانه نیز استفاده کرد. رول‌های این دستمال بلند است و برگ‌های آن دارای پرفراژ جدا شده که استفاده از آن با هر اندازه ای ممکن می‌کند. به‌طور کلی دستمال حوله دو قلو هومکس با توجه به با جذب فوق‌العاده، می‌تواند انتخاب خوبی برای انواع محیط‌ ها و مخصوصا آشپزخانه باشد.دستمال دلسی یا توالت ،دستمال توالت باید پرز ندهد ، دارای برش های پرفراژ دقیق به طوری که به راحتی هر برگ از آن جدا شود همچنین نرم و لطیف وبا ساختاری استاندارد باشد تا موجب حساسیت نشود آسیبی به پوست وارد نکند و همه نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

دستمال توالت های ما جزو همین گروه قرار می‌گیرد. دستمالی که نه تنها نرم و لطیف است، بلکه مقاومت خوبی هم دارد و خیلی زود پاره نمی‌شود. قیمت دستمال کاغذی معمولا با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. این دستمال از چهار لایه تشکیل شده باید توجه داشت که معمولا دستمال های توالت ۳ لایه هستند اما این برند علاوه بر ۴ لایه بودن قدرت پاک‌کنندگی و جذب آن را هم بالا برده‌اند. روی این دستمال توالت طرح‌های برجسته وجود دارد . این محصول در بسته های ۲،۴و۱۲ قلو تولید می شوند.دستمال اقتصای ، این محصول همانطور که از اسم آن پیداست از سری دستمال های بسیار مقرون به صرفه میباشد ، از آن ها معمولا برای مکان های پر مصرف دستمال رومیزی کاغذی استفاده میشود که هزینه اضافی بابت انواع طرح و مدل فانتزی، ابعاد بزرگتر، بسته بندی جعبه ای و.. ندهند ، گفتنی است که بخاطر اقتصادی بودن این محصول از کیفیت آن ها هم کاسته نمی شود.

دستمال کاغذی تهران

با توجه به نیاز زیادی که به انواع دستمال جیبی کاغذی وجود داشته است بنابراین تولید آن توسط کارخانه های صنعتی با رعایت تمامی قوانین واستانداردهای لازم در استانهای مختلف از جمله تهران وجود داشته است دستمال کاغذی تهران هم در برندهای گوناگون و در کیفیت عالی امروزه حجم خیلی زیادی از تولیدات دستمال داخلی کشور را به خود اختصاص داده به طوری که در بسته بندیهای متفاوت مانند بسته بندی  هزار برگ با جعبه کارتنی درجه یک دستمال کاغذی جیبی و غیره را شامل می ‌شود مرکز متناسب با نیاز خود می تواند آنها را به صورت عمده و یا جزئی با قیمتهای مناسب تهیه کند.

همانطور که شما هم می دانید کیفیت و مرغوبیت دستمال کاغذی تهران متفاوت است شما برای اینکه بتوانید نوع خوب آن را تشخیص بدهید خوب است که آن را امتحان کنید و به این منظور دستهای خود را خیس کنید و از یک برگ دستمال کاغذی استفاده کنید اگر دستمالی که برای خشک کردن دست خود آن را مورد استفاده قرار داده اید دچار له شدگی نشد.بعد از اینکه دست را با آن خشک کردید قابلیت این را داشته که به خوبی باز شود یعنی از نوع درجه یک می باشد ولی اگر در حین خشک کردن متوجه شدید که دستمال خیلی راحت دچار له شدگی می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.