• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت تجهیزات دندانپزشکیپنس هموستات

  • 20 مهر 1401 - 16:54
قیمت تجهیزات دندانپزشکیپنس هموستات

وسایل زیادی برای جراحیهای پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است و از این رو خرید پنس هموستات دندانپزشکی از بهترین نوع آن از مراکز معتبر میسر بوده و عکس این محصول را باید مشاهده کرد تا نمونه مورد نظر را خریداری کنید.

معمولا این ابزار که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است برای جلوگیری از خونریزی در جراحی استفاده شده و به عنوان یک ابزار حیاتی شناخته می شود که برای جلوگیری از خون ریزیهای شریانی استفاده می شود و همچون دستگاه اتوکلاو یکی از اجزای اصلی در ست جراحی می باشد که باید استاندارد باشد و کاملا استریل شده خریداری گردد.

این وسیله دارای دهانه ای خمیده و به شکل مستقیم می باشد که دارای ویژگیهای مختلفی می باشد و برای جراحیهای عمومی مناسب می باشد.

برخی از این تجهیزات دارای انحنا بوده و ساختار آن در کل تفاوتی ندارد و برای بریدن بند ناف نیز استفاده می شود.

امروزه با صنعتی شدن جوامع و پیشرفته شدن زندگی لوازم و تجهیزات پزشکی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است پیشرفت در زمینه های مختلف از جمله تجارت این محصول توسط بازرگانان سایر کشورها باعث رشد بسیاری از جوامع شده است و همچنین با افزایش تولید این کالاهای ضروری فرصتهای شغلی بسیاری برای افراد جامعه ایجاد کرده است.

قیمت تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندان پزشکی به سه بخش تقسیم می شوند ادوات و لوازم مورد نیاز برای بازسازی، جراحی و عصبی از این رو هر یک از این ابزار دارای قیمت متفاوتی خواهند بود.

نمی توان از این موضوع غافل شد که وجود دلالان و واسطه های موجود در این صنف بر قیمت نهایی ان بسیار تاثیر گدار می باشند؛ این افراد با تهیه این محصولات با قیمت پایین و افزودن سود بسیار زیاد سبب یر هم خوردن تعادل بازار می شوند.

بهتر است شما عزیزان را کمی با تجهیزات دندانپزشکی اشنا نماییم، این لوازم در بخش های گوناگون در بازار موجود می باشد، یکی از این ابزار ها لوازم معاینه می باشد که شامل فشار سنج ها، گوشی پزشکی، ترازو، اتوسکوپ و … است.

برخی دیگر از این ابزار ها در دسته وسایل عمومی قرار می گیرند به این صورت که این نوع از لوازم علاوه بر دندان پزشکی ها در سایر مراکز درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ از این ابزار می توان به الکل، برانکارد، پنبه و … اشاره کرد.

یکی از مهم ترین و اشنا ترین ابزار دندان پزشکی برای شما عزیزان اینه دندان پزشکی می باشد که به طور قطع به یقین با ان برخورد کرده اید، این ابزار برای دیدن دندان های عقبی به کار می رود و برای انجام فعالیت های گوناگون بسیار کاربرد دارد.

انبر ها نیز در دندان پزشکی بسیار مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در قیمت تجهیزات دندانپزشکی تعیین کننده است این ابزار بیشتر برای کشیدن دندان های پوسیده و دندان عقل مورد استفاده قرار می گیرد.

بهداشتی بودن و استریل کردن لوازم دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است از این رو داشتن یک دستگاه اتوکلاو درجه یک می تواند بسیار مهم و کمک کننده باشد؛ این ابزار به وسیله بخار اب لوازم مد نظر را استریل می کند.

پنس هموستات دندانپزشکی

یکی از ملزومات برای انواع جراحیهای فک و لثه پنس هموستات دندانپزشکی بوده که توسط پزشکان از مراکز معتبر اقدام به خرید آن کرده و در مصارف خود به کار می برند.

بسیاری از افراد از بیماریهای لثه ای رنج می برند و برای بهبودی و رهایی از آن به پزشک مراجعه کرده  و مورد معالجه و گاهی جراحی قرار می گیرند که یکی از تجهیزات مورد استفاده پنس هموستات بوده و سهولت را برای پزشک و بیمار فراهم می کند.

معمولا از ابزار و پک جراحی استریل خاصی در دندانپزشکی و جراحیها استفاده شده که بایدد از مدلهای خوش دست آن استفاده کرده که برای بیمار ایجاد حساسیت نکند و همچنین می توان آن را در بسیاری از جراحیها استفاده کرد.

پنس هموستات برای کشیدن دندان نیز کاربرد داشته و می تواند برای برداشتن استخوانهای ریز از درون دندان استفاده کرده و با توجه به تنوع آن می توان برای قرار دادن پانسمان دندان نیز به کار ببرید.

برخی از پزشکان برای معالجه دندان نیز از این گیره استفاده کرده و نمونه هایی از پنس هموستات دندانپزشکی بوده که با توجه به شرایط دهان و دندان بیمار انتخاب شده و با استفاده از شماره گذاری نوع و عدد آن مشخص می شود.

برخی از دندانها دارای ریشه بوده و باید به وسیله نمونه ای منحصر به فرد از این پنس خارج شود و دندان را استریل نمایید.

کارخانه های بسیاری در زمینه تولید انواع پنس پزشکی فعالیت داشته که این محصول را با توجه به نیاز جامعه تهیه و تولید کرده و روانه بازار کرده تا مورد استفاده در اتاقهای عمل گیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.