• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

قوی ترین عملیات در قلب تل آویو/ شیشه عمر صهیونیستها در حال شکستن

  • 21 فروردین 1401 - 0:29
قوی ترین عملیات در قلب تل آویو/ شیشه عمر صهیونیستها در حال شکستن

خبرگزاری مهرگروه بین الملل: این روزها صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری در رعب و وحشت به سر می‌برند و علت آنهم عملیات مبارزان فلسطینی است که در عمق اراضی اشغالی رخ می‌دهد و خواب را بر صهیونیست‌ها و مقامات آن حرام کرده است.

۴ عملیات در عمق فلسطین اشغالی طی ۱۸ روز انجام شده است و آخرین آن هم عملیات تل آویو بود که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد و رعد فتحی حازم آنرا انجام داد و پس از این عملیات دلاورانه، نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی به سختی توانستند وی را به شهادت برسانند.

عملیات درخیابان دیزنگوف تل‌آویو

در پی عملیات (جمعه شب) یک جوان فلسطینی به نام «فتحی رعد حازم» در یک رستوران در تل‌آویو سه صهیونیست کشته شدند.

عملیات «بئر السبع»

در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

عملیات «الخضیره»

در جریان تیراندازی و زیرگیری در منطقه الخضیره در جنوب حیفا که توسط دو جوان فلسطینی صورت گرفت، دو نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

عملیات «بنی براک»

همچنین عملیات «بنی براک» منطقه‌ای در تل‌آویو منجر به کشته شدن پنج صهیونیست شد. در این عملیات، راکب موتور سیکلت با سلاح کلاشینکوف به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرد که بر اثر آن دستکم پنج شهرک‌نشین زخمی شدند که هر پنج نفر آنها بر اثر شدت جراحات کشته شدند.

جوانی که قوی‌ترین عملیات در خیابان دیزنگوف رقم زد

دیزنگوف خیابان مهمی در تل آویو است و برای اهالی این شهر مرکز و قلب این شهر محسوب می‌شود و جوان فلسطینی با عملیاتی که در این خیابان انجام داد، قلب تل آویو را نشانه گرفت. اینکه یک جوان فلسطینی بتواند از لایه امنیتی به شدت حفاظت شده عبور کند عملیات ضد صهیونیستی در تل آویو انجام دهد، صهیونیست‌ها را به شوک فرو برده است.

این عملیات زلزله سیاسی و امنیتی در محافل صهیونیست به پا کرده است زیرا در شرایطی رخ داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در آماده باش به سر برده و نظامیان احتیاط این رژیم فراخوانده شده و تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا درآمده بود.

رعد فتحی حازم جوان ۲۹ ساله و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر مجری عملیات خیابان دیزنگوف در تل‌آویو بود که منجر به هلاکت ۲ صهیونیست و زخمی‌شدند حدود ۱۵ نفر دیگر شد.

او در بامداد اولین جمعه از ماه مبارک رمضان ساعتی بعداز انجام عملیات خود که تل‌آویو را به شهر اشباح تبدیل کرده بود، در حالی که از یکی از مساجد شهر یافا خارج می‌شد، در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

فتحی حازم پدر این شهید که خود سابقه اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی را در کارنامه خود دارد در مورد پسرش رعد گفت: او بسیار با اخلاق بود نماز می‌خواند و روزه می‌گرفت و فرزند صالحی برای والدینش بود. او متخصص کامپیوتر و فن‌آوری اطلاعات بود، هوش سرشاری داشت و به شخصیت با وقار و با اخلاق معروف بود.آخرین بار چند روز پیش دور سفره افطار همدیگر را دیدیم در حالی که او امروز بعد از نماز صبح و با زبان روزه در حین خروج از مسجدی در یافا به شهادت رسید.

پدر شهید در مورد هدف فرزندش از انجام عملیات شهادت طلبانه گفت: ملت فلسطین به دنبال آزادی است، به دنبال نماز گزاردن در مسجد الاقصی است، به دنبال آن است که در این مسجد بدون ترس و نگرانی سر به سجده بگذارد، به دنبال آزادی است به دنبال خلاصی از مجوزهای ذلت بار کار است ملت فلسطین به دنبال آزادی است، به دنبال نماز گزاردن در مسجد الاقصی است، به دنبال آن است که در این مسجد بدون ترس و نگرانی سر به سجده بگذارد، به دنبال آزادی است به دنبال خلاصی از مجوزهای ذلت بار کار است.

او تاکید کرد به پیروزی و آزادی (فلسطین) اطمینان کامل داشته و اردوگاه جنین را نوک پیکان مقاومت توصیف کرد.

دو دایی (شهید رعد) یکی در عملیات فدایی در لبنان و دیگری در درگیری با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در انتفاضه اول به شهادت رسیده بودند.

محمود السعدی دیگر دایی شهید رعد هم تاکید کرد، خواهر زاده اش در بیستمین سالگرد درگیری اردوگاه جنین و در سالگرد کمینی که منجر به هلاک ۱۳ نظامی صهیونیست شد به شهادت رسیده است.

نتانیاهو و وحشت ۴ ساعته

نکته قابل توجه اینکه هنگام عملیات شهادت طلبانه رعد حازم در خیابان دیزنگوف، نخست وزیر سابق این رژیم یعنی بنیامین نتانیاهو در این خیابان بود و در دفترش در نزدیکی این خیابان تحت حفاظت بود و در نزدیکی نیمه شب و تحت حفاظت شدید نظامیان این رژیم به نتانیاهو اجازه دادند که دفترش را ترک کند.

رعب و وحشت صهیونیست‌ها زمان بیشتر می‌شود که صهیونیست‌ها با دستپاچگی و آشفتگی سرویس‌های امنیتی خود روبرو هستند. این رعب و وحشت به حدی رسیده است که آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تا حالا از سوار شدن به اتوبوس هراس داشتیم و پس از این باید از راه رفتن در خیابان‌ها هم بترسیم رعب و وحشت صهیونیست‌ها زمان بیشتر می‌شود که صهیونیست‌ها با دستپاچگی و آشفتگی سرویس‌های امنیتی خود روبرو هستند. این رعب و وحشت به حدی رسیده است که آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تا حالا از سوار شدن به اتوبوس هراس داشتیم و پس از این باید از راه رفتن در خیابان‌ها هم بترسیم.

اوج سرخوردگی را در میان صهیونیست‌ها به خوبی می‌توان مشاهده کرد زیرا همزمان با تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیست درباره لغو تسهیلات اعطایی به فلسطینیان و محاصره کامل کرانه باختری در ماه مبارک رمضان هشدار دادند زیرا از نگاه آنها سبب می‌شود که خشم فلسطینی‌ها شعله ور شود.

خبرنگاران صهیونیست شوک زده از این عملیات سخن گفتند

«نبر دفوری» خبرنگار صهیونیست در توییتی گفت: حوادث زیادی را دیده‌ام اما بحران و فشاری که هم اکنون در خیابان «دیزنگوف» حاکم است را ندیده‌ام. همانند این شب در زندگی‌ام ندیده‌ام زیرا نیروهای امنیتی اطلاعی از هویت این عملیات ندارند و صدها نفر از نیروها و ارتش در کوچه و اماکن تجاری به دنبال عامل این عملیات هستند.

گزارشگر کانال صهیونیستی «کان» هم گفت: مدت‌های طولانی است که این حجم از نیرو در خیابان‌ها ندیدم.

یکی از صهیونیست‌هایی که از معرکه جان به در برده است، گفت: فقط امیدوار بودم که کشته نشوم. فقط می‌دویدم و به پشت سرم نگاه نمی‌کردم.

این رسانه صهیونیست از آنچه در تل آویو رخ داد به عنوان فیلم ترسناک نام برد.

«تساحی دبوش» خبرنگار صهیونیست در فیس بوک خود نوشت: آنچه دیدم قابل باور و تصور نیست، جنگ در خیابان!

محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک این عملیات شهادت طلبانه به سر می‌برند برای بازداشت پدر عامل عملیات شهادت طلبانه دست به لشکرکشی زدند که ناکام ماندند.

تشدید عملیات‌های ضدصهیونیستی در ماه رمضان و هراس صهیونیست‌ها از ورود مقاومت فلسطین

رمضان برای صهیونیست‌ها یادآور رعب و وحشت است زیرا علاوه بر مقابله جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در قالب اعتراضات مردمی، عملیات‌های شهادت طلبانه ای رخ می‌دهد که لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد.

صهیونیست‌ها نگران ورود مقاومت فلسطین به عرصه در صورت تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه ملت فلسطین چه در قدس اشغالی و چه در کرانه باختری هستند به ویژه که به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به جنین، مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که هرگونه حمله به اردوگاه جنین خط قرمز است.

شیشه عمر صهیونیست‌ها در حال شکستن است

رژیم صهیونیستی با کشیدن دیوار و تشدید اقدامات امنیتی می کوشد که برای صهیونیست‌ها امنیت ایجاد کند اما تکرار عملیات‌های شهادت طلبانه به خوبی ناکامی آنها را نشان می‌دهد. از آنجایی که صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی از مناطق دیگر به فلسطین آورده شده اند، تکرار و تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی شیشه عمر صهیونیست‌ها را خواهد شکست و سبب مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

عملیات‌های دامنه دار در بئر السبع، الخضیره و بنی براک و دیزنگاف همگی در شهرهای بزرگ در عمق خط سبز به وقوع می‌پیوندند این عملیات‌ها از سوی یک یا حداکثر دو نفر اجرا شده و هیچ هشدار اطلاعاتی در مورد وقوع عملیات در محدوده زمانی به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نرسیده است که این سخت صهیونیست‌ها را از حیث امنیتی نگران کرده است زیرا آنها به دلیل اینکه اطلاعات امنیتی از مجریان عملیات‌های شهادت طلبانه ندارند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

آنچه بر نگرانی صهیونیست‌ها می‌افزاید، کپی برداری از این عملیات و تشدید آن است. به هر حال آنچه می‌توان گفت این است که صهیونیست‌ها روزهای پر التهابی را سپری می‌کنند و هر لحظه و هر خیابانی امکان عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی که از ظلم و ستم صهیونیست‌ها و اشغالگران به تنگ آمده اند، وجود دارد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.