• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قهرمان پیشین دوومیدانی: رکوردهای ورودی قهرمانی آسیا نه سخت است و نه راحت

  • 20 دی 1401 - 12:13
قهرمان پیشین دوومیدانی: رکوردهای ورودی قهرمانی آسیا نه سخت است و نه راحت

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود. در این راستا فدراسیون دوومیدانی ایران حد نصاب‌های لازم برای حضور در این مسابقات را اعلام کرده است که ورزشکاران باید شانس خود را در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور امتحان کنند.
محسن ربانی، قهرمان سابق و مربی دوومیدانی در مورد رکوردهای در نظر گرفته شده توسط فدراسیون دوومیدانی به ایسنا گفت: نسبت به رکوردهایی که سال قبل انتخاب شد خیلی معقول‌تر است. این رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند. کسی که آماده نباشد اصلا نباید اعزام شود.
او با بیان اینکه اگر تعداد مسابقات انتخابی بیشتر بود، نتیجه بهتری کسب می‌شد بیان کرد: البته اگر قرار بر برگزاری مسابقات بیشتر بود باید مسابقات را زودتر شروع می‌کردند و ورزشکاران را زودتر از زیر وزنه بیرون می‌آورند. بنابراین فصل آماده‌سازی ما ناقص می‌شد.  
ربانی در ادامه افزود: اگر من هم رکورد انتخابی تعیین می‌کردم، بهتر از این نبود. ورزشکاران باید در سطحی از آمادگی باشند و خود را نشان بدهند تا اعزام شوند. با توجه به اینکه سهمیه فدراسیون محدود است باید کسانی انتخاب شوند که شانس مدال داشته باشند.
این کارشناس دوومیدانی در پایان به وضعیت شاگردانش اشاره و بیان کرد: وضعیت‌شان خوب است. ارشیا مصدقی ورزشکار نوجوانی است که سال بعد وارد جوانان می‌شود و قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. مهسا میرزاطبیبی هم شرایط مناسبی دارد و به دنبال حضور در بازی‌های آسیایی است. باید رکوردهای خوبی ثبت و خود را در تیم ملی فیکس کنند.  
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37210

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.