• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

قهرمانی رکابزن بلژیک در مرحله اول

  • 08 مهر 1401 - 12:18
قهرمانی رکابزن بلژیک در مرحله اول

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان از امروز پنجشنبه هفتم مهرماه با حضور ۶۲ رکابزن از هشت کشور و ۱۱ تیم داخلی و خارجی در شهر تبریز آغاز شد.
مرحله اول این تور بین المللی امروز ساعت ۱۱ در مسافت ۱۵۰ کیلومتر از پارکینگ ائل گلی استارت خواهد خورد و دوچرخه سواران با طی ۱۵۰ کیلومتر مسافت به طرف اتوبان شهید کسایی، جزیره اسلامی و در نهایت به شهر ارومیه ختم شد.
در پایان مرحله نخست این تور، جان مارشال از تیم تارتلو بلژیک اول شد، محمد نوری مان از تیم دی اف جی مالزی دوم و تیراپل چیانگ از تایلند به عنوان نفر سوم از خط پایان گذشت.
در پایان مرحله اول تور، محمد نوری مان از تیم دی اف جی مالزی با کسب بیشترین امتیاز در بخش کوهستان در مسیر تبریز-ارومیه، پیراهن کوهستان را برتن کرد.
داوید یرمن از تیم بایک آید آلمان پیراهن امتیازی، جان مارشال از تیم تارتلو بلژیک پیراهن طلایی و جان کلود از تیم پروتاچ آفریقا پیران سفید را بر تن کردند.
تیم‌های ترنگانو و دی اف جی مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌های داخلی حاضر در تور هستند.
مرحله دوم این تور فردا جمعه به مسافت ۱۴۸ کیلومتر از ائل گلی تبریز به منطقه آزاد ارس برگزار می شود.
تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سال های ۱۳۹۹ و ۱۳۴۰۰ به دلیل همه گیری کرونا برگزار نشد و امسال با توجه به رفع محدودیت های ناشی از کرونا، سی و پنجمین دوره با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی از هفتم تا یازدهم مهرم ماه در پنج مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.