• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران/ محمدیان بهترین مربی دنیا

  • 10 مرداد 1401 - 0:41
قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران/ محمدیان بهترین مربی دنیا

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات پنجشنبه ششم مرداد ماه با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه آغاز شده بود، عصر امروز یکشنبه نهم مرداد ماه با قهرمانی شیر دختران ایرانی به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در گروه دختران که با شش تکواندوکار راهی صوفیه شده بود با کسب ۶ مدال، شامل ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز روی سکوی قهرمانی دنیا ایستاد. تایلند، کره جنوبی، آذربایجان و ازبکستان هم به ترتیب عناوین بعدی را به کسب کردند.

معصومه محمدیان سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب عنوان قهرمانی به همراه تیم ملی تکواندو کشورمان به عنوان برترین مربی رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان انتخاب شد.

قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران/محمدیان بهترین مربی دنیا

در بخش پسران، تیم ملی تکواندو کره جنوبی با کسب ۴ طلا و ۴ نقره قهرمان شد، نونهالان کشورمان که با هفت تکواندوکار در این دوره حضور داشتند، با ۲ طلا و یک نقره نایب قهرمان و تیم ملی مکزیک با ۲ طلا سوم شد. همچنین جمهوری آذربایجان و تایلند با یک طلا و ۳ برنز چهارم شدند.

برای تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات و در بخش دختران توسط باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین کمر ۴ نشان طلا، پرنیان ساکی یک مدال نقره و فاطمه باقرزاده هم یک مدال برنز کسب کردند که تیم شش نفره دختران با شش مدال به کار خود پایان دهد.

در بخش پسران هم محمد رادین زینالی و مهدی سعادتی ۲ مدال طلا و محمد عرفان زارع هم یک نشان نقره کسب کردند. آرش ضامنی، امیرحسین ولی محمدی و آردین نجفی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران/محمدیان بهترین مربی دنیا

هدایت تیم ملی در بخش دختران برعهده معصومه محمدیان به عنوان سرمربی، لیلا خزایی و پروین کشاورز به عنوان مربی است. در بخش پسران نیز حسینعلی نعیمی سرمربی، حامد جعفری و اسماعیل اسماعیل پور همکاران او هستند.

گفتنی است دور قبلی این رقابت‌ها سال ۲۰۱۹ به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد. تیم ملی دختران ایران با ترکیب کامل ۱۰ تکواندوکار و کسب ۶ طلا و یک نقره قهرمان شد و تیم ۱۰ نفره پسران نیز ۱ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز در مکان دوم ایستاد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.