• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قصد داشتیم از پولادگر تجلیل کنیم/ خانواده تکواندو نجیب هستند

  • 31 تیر 1401 - 0:39
قصد داشتیم از پولادگر تجلیل کنیم/ خانواده تکواندو نجیب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی در حاشیه مجمع سالیانه این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق در خصوص تأثیر غیبت پولادگر در کم حاشیه بودن این مجمع گفت: خانواده تکواندو نجیب هستند و اگر بحث هم پیش بیاید، در کمال آرامش مطرح شده و بیشتر روی مسائل فنی متمرکز هستند تا فنی، همیشه مجامع تکواندو یکدست و کامل است. خوشحال می‌شدیم آقای پولادگر هم تشریف می‌آوردند، مطمئن باشید مسائلی که دوستان پیش بینی می‌کردند اتفاق نمی‌افتاد. ضمن اینکه قصد داشتیم از ایشان همانند مسابقات بین المللی تهران تجلیل کنیم.

وی افزود: در کل: مجمع آرام و بی حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم و جا دارد تشکر کنم از اعضای مجمع که همکاری بسیاری خوبی داشتند و گزارش‌های ارائه شده و برنامه‌های آتی را تائید کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به سوالی در خصوص زمان بازگشت این رشته به مدار مدال آوری گفت: تکواندو همیشه پتانسیل خوبی داشته است، ولی این مهم به زمان نیاز دارد. در مسابقات قهرمانی آسیا هم نیروهای جوانی اعزام کردیم که اولین حضور خود را در مسابقات مهم تجربه می‌کردند و نتایج خوبی هم کسب کردند. ضمن اینکه در بخش بانوان برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدیم که خیلی با ارزش بودیم. تلاش می‌کنیم در آینده به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

ساعی در مورد رأی نیاوردن سه عضو معرفی شده برای هیأت رئیسه هم گفت: همیشه تایع تصمیم مجمع بوده و به رأی آن احترام گذاشته ام. البته به واقع انتظار نداشتم که این دو عزیز که زحمات زیادی در این مدت کشیدند، رأی لازم را کسب کنند که این نظر مجمع بود و باید به آن احترام گذاشت. البته سعی و تلاش ما این بود که همکاران در فدراسیون ما فنی باشند. ولی در این سال‌ها به این موضوع توجه‌ای نشد و نتوانستیم افرادی را تربیت کنیم که در این بخش به ما کمک کنند. هیچ وقت علاقمند نبودم که از افرادی استفاده کنم که فنی نباشند و نتوانند به ما کمک کنند. ولی انصافاً هم آقای خلیلی و هم خانم شاه محمدی در این مدت کنار ما بودند و خیلی کمک کردند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت مقانلو در کادر فنی تیم ملی گفت: در کمیته فنی تصویب کرده بودیم دو تیم ملی داشته باشیم. تیمی که مسئولیت آن با مقانلو بود، به مسابقات قهرمانی آسیا و گرندپری اعزام شد ستیم دیگر با مسئولیت بسحاق قرار شد پشتوانه تیم ملی باشند که کار بزرگ و سختی است، این تیم هم به مسابقات آزاد کره جنوبی اعزام شد و قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند. مسابقاتی که با حضور قهرمان و تیم سوم آسیا، دو قهرمان اروپا یعنی ترکیه و آذربایجان و مصر و مراکش از آفریقا در واقع یک مسابقات جهانی کوچک است. البته ما با نگاه به آینده تیمی جوان را راهی قونیه خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: نگاه ما به مسابقات قهرمانی جهان والمپیک است، اکنون تکواندوکارانی که آینده این ورزش به آنها تعلق دارد، در تیم‌های ملی حضور دارند و هر دو کادر فنی ما خوب کار کردند و مورد حمایت ما هستند. این مربیان نیاز به فرصت مناسب دارند که برنامه‌های خود را اجرایی کنند. مقانلو با یک تیم جوان به مسابقات قهرمانی آسیا رفت. با توجه به اینکه یک تکواندوکار هم به دلیل مشکلات خروج از کشور و سربازی از دست داد. مجبور شدیم یک تکواندوکار از تیم دیگر جایگزین کنیم. این شرایط سه فینالیست داشتیم که اگر یکی از آنها طلا می‌شد، نتیجه کلی بهتر می‌شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.