• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قدردانی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین از ایران

  • 08 شهریور 1400 - 2:41
قدردانی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین از ایران

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای سفری یک روزه در دمشق به سر می‌برد، شامگاه یکشنبه با رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی دیدار کرد.
حسین امیر عبداللهیان در این دیدار که با حضور مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه برگزار شد، بار دیگر موضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از مبارزات مردم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی را یاد آورد شد.
دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین بعد از این دیدار در گفتگویی کوتاه با خبرنگارسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از رزمندگان مقاومت در فلسطین اشغالی تصریح کرد: در سایه این حمایت‌ها مبارزات مردم فلسطین تا دستیابی به حقوق طبیعی خود همچنان ادامه خواهد داشت.
طلال ناجی افزود: اگر حمایت‌ها و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز پیروزی‌های محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن شکل نمی‌گرفت.

در این دیدار علاوه بر طلال ناجی، خالد عبدالمجید دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین، ابوسعید المنیاوی از سران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، فهد سلیمان معاون دبیرکل جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، ابو حازم الصغیر دبیر کمیته مرکزی جبنش آزادیبخش ملی فلسطین – فتح انتفاضه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3833

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.