• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

قاتل مرد ۳۷ ساله شاهرودی دستگیر شد

  • 03 شهریور 1400 - 18:32
قاتل مرد ۳۷ ساله شاهرودی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود و به صورت مجازی با بیان اینکه قاتل مرد ۳۷ ساله شاهرودی تنها ساعاتی پس از جنایت خود دستگیر شد، بیان داشت: قاتل فردی ۳۰ ساله و اهل استان گلستان است که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه شب گذشته قاتل با یک قبضه چاقو در پی مشاجره با مقتول، وی را مجروح کرد، بیان کرد: تلاش کادر درمانی برای نجات وی بی نتیجه ماند و این مرد ۳۷ ساله شاهرودی بر اثر شدت جراحات درگذشت.

دستگیری پیش از فرار

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه بلافاصله دستگیری فرد مظنون در دستور کار پلیس قرار گرفت، تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی معتاد اهل و ساکن استان گلستان برای اسکان شبانه به یک خانه کارگری مراجعه و مقتول از ورود وی به منزل با توجه به حضور خانواده‌اش جلوگیری کرده است که در نهایت این موضوع به مشاجره لفظی و در نهایت قتل منتهی می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تحقیقات گسترده برای شناسایی قاتل، با توجه به مجهول‌المکان بودن وی و با کسب مشخصات ظاهری بلافاصله از بامداد امروز آغاز شد، بیان داشت: در چندین مورد بازرسی مشخص شد قاتل پیش از حضور در صحنه قتل، به منزل کارگری دیگری مراجعه و توسط یکی از افراد به صورت نسبی مورد شناسایی قرار گرفت و همین سرنخ در نهایت توانست هویت اصلی قاتل را مشخص کند.

وی با بیان اینکه تصاویر قاتل در اختیار اکیپ‌های ویژه انتظامی قرار گرفت، تاکید داشت: استقرار واحدهای عملیاتی پلیس در محورهای مواصلاتی و سطح شهر سبب شد تا قاتل ۳۰ ساله در خروجی شهر و درست زمانی که قصد عزیمت به استان گلستان را داشت دستگیر شود وی همچنین به این جنایت اعتراف و مشخص شد که درگیر اعتیاد به مواد مخدر است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3338

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.