• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

قاب‌های روز دهم جام جهانی؛ وداع‌های تلخ!

  • 09 آذر 1401 - 12:03
قاب‌های روز دهم جام جهانی؛ وداع‌های تلخ!

به گزارش ایسنا، ‌ در چارچوب هفته سوم و دهمین روز از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه A این مسابقات، ‌دو تیم سنگال و اکوادور به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر یک سنگال به پایان رسید. در بازی دیگر این گروه، ‌ هلند با ۲ گل از سد قطر گذشت و در نهایت تیم‌های هلند و سنگال به دور بعدی جام جهانی صعود کردند. در گروه B این مسابقات، انگلیس با ۳ گل تیم ولز را شکست داد و تیم ملی فوتبال ایران با یک گل از آمریکا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در این گزارش به مرور تصاویر جذاب روز دهم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازیم:
اشک حذف!
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف خود با آمریکا یک بر صفر شکست خورد و نتوانست به دور بعدی جام جهانی صعود کند. تیم ملی در حالی می‌توانست از گروه خود بالا بیاید که حتی با کسب نتیجه مساوی هم می‌توانست به موفقیت برسد اما مقابل حریف خود مغلوب شد و با اشک زمین را ترک کرد. گریه‌های سعید عزت‌اللهی پس از بازی، یکی از سوژه‌های قابل توجه عکاسان بود.

خیره به ساق‌های ملی‌پوشان
دیدار آخر شاگردان کی‌روش مقابل آمریکا از حساسیت منحصر به فردی برخوردار بود و بسیاری از مردم پای تلویزیون نشستند و مصاف ایران و آمریکا را دنبال کردند.

سرنوشت اکوادور مانند ایران
تیم ملی فوتبال اکوادور شرایطی مثل تیم ملی ایران داشت. این تیم در تقابل آخر خود با سنگال حتی اگر مساوی می‌کرد، می‌توانست به دور بعدی جام جهانی صعود کند اما مقابل سنگال ۲ بر یک شکست خورد و  یکی دیگر از ناکام‌های جام جهانی لقب گرفت.

رامین غمگین!
رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران یکی دیگر از چهره‌های ناراحت تیم ملی در مصاف با آمریکا بود. او در جریان بازی تلاش زیادی کرد تا بتواند روی موقعیت‌سازی‌های تیم ملی تاثیرگذار باشد اما ملی‌پوشان هر چه زدند به در بسته خورد تا رضاییان به این شکل از نتیجه به دست آمده ناراحت باشد.

میزبان با ۱۰۰ درصد شکست!
تیم ملی قطر که میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را هم بر عهده دارد، در مصاف آخر خود با هلند، ۲ بر صفر شکست خورد تا به عنوان ناکام‌ترین میزبان تاریخ جام‌های جهانی لقب بگیرد.

انگلیس و گل رویایی رشفورد
تیم ملی فوتبال انگلیس در مصاف آخر خود با ولز موفق شد ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و به عنوان تیم اول، به دور بعدی جام جهانی صعود کند. گل زیبای مارکوس رشفورد روی یک ضربه کاشته، از نکات جذاب این بازی بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34712

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.