• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

فینال جذابی در پیش است/حضورسرمربی تیم ملی انگیزه ها را افزایش داد

  • 24 بهمن 1400 - 11:45
فینال جذابی در پیش است/حضورسرمربی تیم ملی انگیزه ها را افزایش داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال زنان سایپا در نخستین بازی خود در مرحله پلی آف موفق شد تیم پیکان را شکست دهد تا در یک قدمی حضور در فینال قرار گیرد.

شبنم علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نخستین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال زنان گفت: برای نخستین بار است که مرحله پلی آف در لیگ زنان برگزار می‌شود. شرایط پلی آف با مسابقات مرحله رفت و برگشت متفاوت است و حساسیت بالایی در این مرحله وجود دارد. هر نتیجه‌ای که در دور رفت و برگشت کسب کرده‌ایم باید کنار بگذاریم و با رویکرد و عملکرد جدید در پلی آف بازی کنیم.

پاسور تیم والیبال زنان سایپا ادامه داد: بازی نخست مقابل تیم پیکان برایمان اهمیت داشت چرا که این دیدار علاوه بر اینکه دربی خودروسازان بود باید برای رسیدن به فینال دو پیروزی مقابل پیکان کسب کنیم.

وی تاکید کرد: بسیار مهم است که در بازی‌های نیمه نهایی نمایش خوبی داشته باشیم چرا که این باعث می‌شود روحیه تیمی بالا برود. فکر می‌کنم امسال فینال زیبایی در پیش خواهیم داشت. در حال حاضر تمرکزمان بر روی بازی مقابل پیکان است و ان شاءالله در ادامه باید در بازی نهایی مقابل برنده باریج اسانس و ذوب آهن بازی کنیم.

علیخانی افزود: با هر کدام که بازی داشته باشیم قطعاً فینال جذابی خواهد شد. امیدوارم سایپا به قهرمانی برسد. ایمان دارم که اگر کاری که باید را انجام دهیم برای سومین بار می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی والیبال زنان نیز در مسابقات حضور دارد، تأثیر حضور او بر جذابیت مسابقات چقدر است، گفت: مطمئناً حضور «کمپدلی» در سالن مسابقات تأثیر زیادی دارد. همه بازیکنان به ویژه جوانان انگیزه مضاعفی دارند تا خودشان را مقابل سرمربی خارجی نشان دهند و توانایی‌هایشان را به رخ بکشند. همین مسئله متقابلاً بر جذابیت لیگ می‌افزاید. بازیکنی که بخواهد توانایی‌های خود را به رخ کشد و نشان دهد که می‌تواند به والیبال ایران کمک کند تمام تلاشش را به کار می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود حضور سرمربی تیم ملی جذابیت مسابقات را بیشتر کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16483

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.