• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

فولاد ممکن است در آسیا زنگ تفریح شود / پاتوسی و کولیبالی کارایی ندارند

  • 03 بهمن 1400 - 11:40
فولاد ممکن است در آسیا زنگ تفریح شود / پاتوسی و کولیبالی کارایی ندارند

حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار دو تیم فولاد و پرسپولیس که با شکست شاگردان نکونام همراه بود، اظهارکرد: از قبل پیش‌بینی می‌شد که پرسپولیس می‌تواند از این بازی نتیجه بگیرد. البته فولاد در نیمه اول این دیدار واقعا خوب بازی کرد اما موقعیت‌ها را از دست داد ولی در مجموع همچنان ترس از پرسپولیس در تیم‌های شهرستانی وجود دارد. فولاد حتی در نیمه دوم این بازی نیز اگرچه گل دریافت کرد اما موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشت که از آن‌ها استفاده نکرد و این نشان می‌دهد نکونام هنوز به آن خواسته خود همچون فصل گذشته نرسیده است.

وی بیان کرد: شاید چون پنجره فولاد بسته بود و این تیم تقویت نشد اکنون عملکردش تحت تاثیر این عامل باشد اما فولاد فصل گذشته تقریبا با همین بازیکنان توانست نتیجه بگیرد. به نظر می‌آید یا هنوز فولاد به هماهنگی لازم نرسیده یا این‌که مشکلات دیگری دارد که از ما پنهان است. ضمن این‌که تغییرات ابتدای فصل در راس کادر فنی می‌تواند در عدم نتیجه‌گیری فولاد تاثیرگذار بوده باشد.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد در حالی ویسی را از هدایت تیم برکنار کرد که این مربی در حال نتیجه‌گیری بود و به نظر من چنین تغییراتی می‌تواند در ناهماهنگی و نتیجه نگرفتن فولاد تاثیر بسزایی داشته باشد. به نظرم ماندن ویسی صد درصد به فولاد کمک می‌کرد و او در حالی از تیم اخراج شد که تنها چهار هفته از مسابقات گذشته بود و این‌که تیم در هفته‌های ابتدایی نتیجه نمی‌گرفت، طبیعی بود. به نظرم اصلا به ویسی زمان داده نشد و چهار هفته زمان مناسبی برای کارکردن یک مربی نبود و همین دگرگونی در راس کادر فنی تاثیر بدی در بازیکنان فولاد داشت و  باعث شد تا اینجای لیگ، فولاد نتواند نتایج لازم را کسب کند.

وی بیان کرد: فولاد امسال با توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهد و نتایجی که کسب کرده است، نمی‌تواند نتایج سال گذشته را تکرار کند و جزو چهار تیم باشد. امیدوارم فولاد تقویت شود تا بتواند جبران مافات و شکست‌ها را داشته باشد.

سالمی گفت: متاسفانه فولاد حتی مقابل تیم‌های نه چندان خوب لیگ هم به سختی به برد می‌رسد و در واقع بردهای ناپلئونی دارد. به نظرم فولاد نسبت به فصل گذشته نتایج بسیار بدی گرفته است و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری بگیرد و حداقل خود را جزو تیم‌های بالای جدول قرار دهد.

وی عنوان کرد: مدیریت باشگاه باید به جواد نکونام کمک کند و هر چه سریع‌تر بازیکنان موردنیاز او جذب شوند. همچنین به نظرم بازیکنان خارجی فولاد به جز شیمبا، دیگر کارایی لازم را ندارند. پاتوسی و کولیبالی آن‌طور که باید باشند، نیستند.

این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: فولاد با این نوع بازی امکان دارد در آسیا زنگ تفریح شود و واقعا امیدوارم این اتفاق نیفتد و اگر قرار است شکست بخورد حداقل با نتایج سنگین نباشد. البته نباید ناامید باشیم و فولاد اگر ترمیم شود، می‌تواند با شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.