• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فولاد راهش را با نکونام پیدا کرده است / اشتباه باشگاه تصحیح شد

  • 30 آذر 1400 - 9:36
فولاد راهش را با نکونام پیدا کرده است / اشتباه باشگاه تصحیح شد

افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص روند فولاد در لیگ بیست و یکم، اظهار کرد: با توجه به شناخت دو سه ساله نکونام از فولاد وقتی او پس از چهار هفته مجددا به فولاد برگشت، شرایط تیم خوب شد و اصلا به نظرم جدایی او از فولاد اشتباهی بود که توسط باشگاه تصحیح شد.

 وی ادامه داد: فولاد با نکونام مجددا جاگاه قبلی خود را به دست می‌آورد و خدا را شکر تاکنون به همین صورت شده است و فولاد به صورتی کار می‌کند که همه رقیبان وقتی به اهواز می‌آیند از بازی مقابل این تیم وحشت دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظر من باشگاه فولاد نباید ابتدای فصل یک مربی در حد نکونام را از دست می‌داد. نکونام بازیکن بزرگ مملکت بوده و نه تنها این مربی بلکه سایر مربیانی که در یک تیم نتیجه می‌گیرند را نباید به سادگی از دست داد. البته از زمانی که نکونام به فولاد برگشت، به نظرم این تیم به روال عادی خود برگشته است و اگر با همین فرمان پیش برود، فولاد یکی از مدعیان خواهد بود.

حاجی‌پور با بیان این‌که سرمربی فولاد از پیشکسوتان نیز مشورت می‌گیرد، گفت: به نظر می‌آید امسال نوع بازی تیم و تفکر جواد نکونام نیز کمی تغییر کرده است. فصل‌های قبل از نکونام ایراد می‌گرفتند که از بومی‌ها استفاده نمی‌کند، در حالی که فوتبال حرفه‌ای شده است و باید به سمت و سویی برویم که باشگاه بتواند موفق باشد و نتیجه بگیرد. گفته ‌می‌شود نکونام همانند کی روش کار می‌کند که گله‌ای هم نیست زیرا هر مربی ممکن است در ورزش الگویی برای خود داشته باشد و نکونام نیز با همین سیستمی که در دستور کار دارد، دو سهمیه آسیایی و جام قهرمانی برای خوزستان به ارمغان آورد که این موفقیت‌ها کم نیستند.

وی افزود: خیلی از ایرادهایی که به فولاد گرفته می‌شد، وارد نبودند زیرا خیلی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم بودند اما در نهایت دیدند که فولاد با جواد نکونام بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد و راهش را با این سرمربی پیدا کرده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: روزی که نکونام مجددا به فولاد برگشت گفتم که این تیم به همان فولادی که هواداران دوست دارند تبدیل خواهد شد؛ به تیمی که با آن می‌توانند هراس را به دل تیم‌هایی که برای بازی به اهواز می‌آیند وارد کنند که البته اکنون نیز این مهم را شاهد هستیم.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره باشگاه فولاد در ابتدای فصل و متضرر شدن این تیم، عنوان کرد: متاسفانه ابتدای فصل تیم تقویت نشد و مطمئنا اگر باشگاه برنامه‌ای برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دارد، تیم باید تقویت شود زیرا فولاد در بیشتر خطوط نیاز به بازیکن دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.