• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

فولاد به یک مهاجم خلاق و گلزن نیاز دارد / استقلال با ساپینتو زیبا بازی نمی‌کند

  • 17 دی 1401 - 12:53
فولاد به یک مهاجم خلاق و گلزن نیاز دارد / استقلال با ساپینتو زیبا بازی نمی‌کند

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد فولاد و نیم‌فصل اول لیست بیست و دوم اظهار کرد: فولاد یک باشگاه بسیار بزرگ است و برای فوتبال خوزستان نیز زحمات بسیاری کشیده است و با توجه به شرایط خوبی که باشگاه فولاد دارد مردم توقع دارند تیم فولاد بعد از سه سال حضور جواد نکونام این فصل امتیازات بهتری می‌گرفت.
وی ادامه داد: اما متأسفانه با بدشانسی‌هایی که این فصل گریبان‌گیر تیم فولاد و نکونام شد، نتوانست آن‌طور که باید نتیجه بگیرد اما با توجه به شناختی که از کاربلدی نکونام سراغ دارم فولاد در نیم‌فصل دوم می‌تواند خوب نتیجه بگیرد. حتی فصل‌های گذشته نیز من معتقد بودم که فولاد رفته رفته به شرایط بهتری در نیم‌فصل دوم می‌رسد و همان‌طور که دیدید این تیم توانست در سال‌های اخیر به دو سهمیه آسیایی و قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام برسد.
این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: اکنون هم مطمئن هستم در صورتی که جواد نکونام در نیم‌فصل دوم همچنان تمایل به ادامه همکاری با فولاد داشته باشذد، این تیم هم متحول می‌شود و هم نتایج خوبی کسب خواهد کرد و مطمئن هستم که نکونام این کار را انجام خواهد داد زیرا یک مربی کاملاً حرفه‌ای است.

http://images.google.jo/url?q=https://www.tazetarinha.com
وی بیان کرد: متأسفانه در نیم‌فصل اول مهره‌های کلیدی فولاد که بازیکنان بزرگی هم هستند با بدشانسی مواجه شدند و نتوانستند عملکردی که از آن‌ها انتظار می‌رفت را داشته باشند اما همین مهره‌ها در نیم‌فصل دوم عصای دست نکونام خواهند شد زیرا باتجربه هستند و به بهترشدن روند فولاد کمک می‌کنند.
تهامی گفت: در فصل‌های گذشته خط دفاع فولاد جزو بهترین خطوط دفاعی لیگ بود و اگرچه امسال چندان موفق نبوده است اما مطمئناً با تدابیر نکونام در نیم‌فصل دوم خط دفاع فولاد نیز درست خواهد شد. فقط امیدوارم فولاد برای نیم‌فصل دوم بتواند یک مهاجم شش‌دانگ خلاق و گلزن جذب کند وگرنه در سایر نقاط زمین فولاد بازیکنان خوبی دارد و با تمرکز بیشتر به شرایط بهتری می‌رسند. به هر حال فولاد به این مهاجم گلزن نیاز دارد و باید بدانیم مهاجم خوب با یک مهاجم ‌گلزن کاملاً تفاوت دارد و اگر این مهاجم جذب شود فولاد با جمع‌آوری امتیازهای خوب خود را به جمع مدعیان و تیم‌های بالای جدول می‌رساند.
وی در ادامه درباره عملکرد پاتوسی که رفتارهای غیرحرفه‌ای او بارها مورد انتقاد جواد نکونام قرار گرفت، عنوان کرد: پاتوسی بازیکن خوبی است و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتواند عملکرد بهتری نشان دهد و اگر فولاد در همه خطوط هماهنگ‌تر عمل کند، مطمئناً در رتبه‌های بالا خواهد بود.
تهامی در ادامه درباره استقلال تهران نیز گفت: استقلال خوب بازی نمی‌کند و ساپینتو نیز عملکرد خوبی نداشته است و این در حالی است که وقتی استراماچونی سرمربی استقلال بود با شناخت خوبی که از بازیکنان به دست آورد به خوبی توانست استقلال را جمع‌وجور کند و تیمش نیز زیبا بازی می‌کرد، اما در زمان ساپینتو، بازی زیبایی از استقلال ندیده‌ایم و در واقع ساپینتو به درد استقلال نمی‌خورد و ادامه همکاری با او می‌تواند به ضرر استقلال باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.