• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فولاد از تغییرات مدیریتی ضربه خورده/ باید به منصوریان زمان داد

  • 27 اسفند 1401 - 12:53
فولاد از تغییرات مدیریتی ضربه خورده/ باید به منصوریان زمان داد

حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی روز گذشته فولاد و گل‌گهر که با حواشی فراوانی همراه بود، اظهار کرد: برای وضعیت داوری متأسفم و به نظر من آقای سیدعلی داور روز گذشته این دیدار یکی از داوران ضعیف کشور است که متأسفانه با دادن کارت سعی بر کنترل شرایط دارد و این در حالی است که در بازی‌های خارجی می‌بینیم داوران به قدری مدیریت عالی دارند که برای کنترل شرایط به استفاده از کارت روی نمی‌آورند. روز گذشته فولاد با توجه به نمایش خوبی که داشت می‌توانست برنده بازی با گل‌گهر باشد اما متأسفانه قضاوت داور روی روند بازی تأثیر گذاشت
وی ادامه داد: به نظر من در حال حاضر نباید از تیم فولاد انتظار زیادی داشت زیرا نکونام که سه، چهار سال این تیم را همراهی داشت از فولاد رفته است و منصوریان هم تا بخواهد با شرایط تیم هماهنگ شود نیازمند پنج، شش ماه زمان است و امیدوارم منصوریان هر چه سریع‌تر نسبت به وضعیت فولاد اشراف پیدا کند و فولاد به روال خوب سابق خود برگردد.
این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: خوشبختانه منصوریان تجربه کار با تیم‌های خوزستانی را دارد و به نظرم این توانایی را دارد که فولاد را به جایگاهی که باید باشد، برساند و من مطمئن هستم منصوریان می‌تواند فولاد را به شرایط بهتری برساند.
وی بیان کرد: در هر صورت تا منصوریان با فولاد هماهنگ شود و بتواند به فولاد آسیب خورده سروسامان دهد نیازمند زمان است. همچنین من معتقدم در چند بازی که فولاد با هدایت منصوریان پا به میدان گذاشته است هیچ تغییری در رویه بازی این تیم نسبت به زمان نکونام ندیده‌ایم. به هر حال با توجه به اینکه فولاد برای کسب سهمیه آسیایی هم لیگ و هم جام حذفی را از دست داده است، مدیران این باشگاه باید از الان به فکر فصل آینده باشند و امیدوارم فصل آینده فولادی را ببینیم که بتواند بیشتر از داشته‌های خود مثل امین حزباوی استفاده کند زیرا جای تأسف دارد که ما این همه بازیکن خارج از استان در تیم فولاد می‌بینیم.
سالمی در پاسخ به این سؤال چرا در حالی که فولاد این فصل خریدهای خوبی داشت و حتی پیش‌بینی می‌شد این تیم جزو مدعیان قهرمانی باشد روند موفقی نداشت؟ گفت:  در حال حاضر دو تیم نفتی خوزستان در آستانه سقوط هستند که یکی از علت‌های این سقوط می‌تواند تغییر و تحولات بسیار در رأس مدیریت این دو باشگاه باشد. در فولاد هم این فصل شاهد تغییرات زیادی بودیم. تغییراتی که متأسفانه می‌تواند هر تیمی را نابود کند و شک نکنید فولاد از همین موضوع ضربه خورد. زمانی که آذری مدیرعامل باشگاه بود شرایط فولاد به خوبی مدیریت می‌شد در حالی که بعد از آن آقای گرشاسبی نتوانست آن شرایط خوب را ادامه دهد و بعد هم شاهد حضور آقای رادکیا و الان هم آقای شعبانی در رأس مدیریت این باشگاه هستیم. به هر حال تغییر مدیریت‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌ها تأثیرگذار است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.