• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فوتسال اصفهان بدون سپاهان تک بعدی بود

  • 20 مرداد 1400 - 2:48
فوتسال اصفهان بدون سپاهان تک بعدی بود

به گزارش مهر، محمد باغبان باشی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف سپاهان و راگا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جا دارد درگذشت دوست خوبمان کاظم محمدی بازیکن پیشکسوت و قدیمی فوتسال ایران را به جامعه فوتسال ایران تسلیت بگویم.

وی در خصوص این مصاف ابراز داشت: کار خیلی سختی بود زیرا راگا نیز تیم بسیار خوبی بود، خیلی خوشحالیم که با اولین حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال اولین برد را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان ادامه داد: می‌دانیم کار خیلی سختی پیش رو داریم و بچه‌ها نیز گفته‌ایم که حس جنگندگی خود را بیشتر کنند، زیرا بازی به بازی لیگ سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم به مرور بهتر شویم و توان بازیکنان را نیز برای بازی‌ها حفظ کنیم تا نماینده خوبی برای فوتسال اصفهان در لیگ برتر باشیم.

باغبان باشی با بیان اینکه کار تیم فوتسال سپاهان یک هفته است که شروع شده، اضافه کرد: در یک هفته گرفتن بازیکن بسیار سخت است، هفته پیش نیز چون دو روز از گرفتن تیم گذشته بود سازماندهی خوبی انجام نشد، اما توانستیم در این مدت زمان یک هفته‌ای بچه‌ها را جمع کنیم.

اردو تیم ملی زمان یارگیری و هماهنگی ماست

وی تصریح کرد: مطمئناً ما دنبال این هستیم که سه چهار بازی اول تیم بگذرد تا بازی‌های تیم ملی فرا برسد و فرصت خوبی برای تمرین و یارگیری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان در پاسخ به اینکه سپاهان برای چه رتبه‌ای در لیگ می‌جنگد، بیان داشت: ما این دید را به بچه‌ها داده‌ایم که باید برای رتبه‌های بالا بجنگند و امید زیادی نیز در اولین فصل حضور در لیگ برتر داریم.

وی تاکید کرد: با ادغام بازیکنان باتجربه و جوان امید زیادی به درخشش در لیگ برتر فوتسال داریم و در پی ایجاد یک اتفاق بزرگ در فوتسال اصفهان هستیم.

باغبان باشی در خصوص همکاری باشگاه سپاهان با علیرضا افضل گفت: افضل به عنوان مدیر فنی در کنار تیم است و تیم را نیز او کنار هم آورده و تمام تلاش خود را برای موفقیت سپاهان می‌کند.

وی تصریح کرد: فوتسال اصفهان چند سال تک بعدی بود و تلاش داریم با قدرت دادن به سپاهان به فوتسال اصفهان کمک ویژه‌ای کنیم و بیش از پیش از پتانسیل فوتسال اصفهان کمک بگیریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.