• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

فقط به فکر جبران ناکامی در رقابتهای جهانی هستم

  • 05 اسفند 1401 - 12:57
فقط به فکر جبران ناکامی در رقابتهای جهانی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محسن‌نژاد مدعی وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از جمله کشتی گیران ملی‌پوش است که انگیزه و روحیه بالایی برای رسیدن به میادین بزرگ آتی را دارد و در حال طی کردن روند صعودی و خوبی است.
محسن نژاد که چندی پیش توانست مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی را کسب کند در خصوص آخرین وضعیت و برنامه‌های خود به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه توانستم با تکیه بر وضعیت بدنی و آمادگی نسبتاً خوب خودم در این مسابقات موفق ظاهر شوم اما هنوز ناکامی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان و از دست رفتن مدال آن رقابتها را فراموش نکرده‌ام. البته عملکردم در نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ آغاز خوبی برای من تلقی می‌شود ولی هنوز تا رسیدن به مرز آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک باید تلاش کنم.
وی به حضورش رویداد بین المللی بعدی اشاره کرد و گفت: مسابقه بعدی که باید در آن شرکت کنم، رقابتهای قهرمانی آسیاست. هر چند هدف اصلی من حضور در جهانی و المپیک است اما باید قدم به قدم به اهداف بزرگ‌تر خودم نزدیک شوم. بی تردید اگر در قهرمانی آسیا به خوبی نتیجه بگیرم می‌توانم مسیرم برای جهانی را هموارتر کنم. به هر حال تابع تصمیم کادر فنی هستم و در هر میدانی که مربیان صلاح بدانند حضور خواهم یافت.
ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان افزود: تنها راهی که می‌توانم ناکامی رقابتهای جهانی قبلی را فراموش کنم، کسب خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان و سهمیه المپیک است. من دیگر به مدال رده جوانان و امید اکتفا نمی‌کنم و باید بتوانم در رده بزرگسالان صاحب عنوان و مدال جهانی بشوم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.