• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فعالیت ۹۸۸۰ مرکز نیکوکاری /کمک ۱۲۷۰ میلیاردی حامیان به ایتام

  • 09 مهر 1401 - 12:49
فعالیت ۹۸۸۰ مرکز نیکوکاری /کمک ۱۲۷۰ میلیاردی حامیان به ایتام

حبیب الله آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعداد مراکز نیکوکاری گفت: در حال حاضر ۹۸۸۰ مرکز نیکوکاری با همراهی و نظارت کمیته امداد در سراسر کشور با محوریت مساجد در سطح محلات راه‌اندازی شده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۵۹۳ مرکز نیکوکاری تخصصی هستند که در حوزه‌های مختلف مانند اشتغال، مسکن، تحصیلی و غیره به نیازمندان کمک می‌کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: در مراکز نیکوکاری طی پنج ماه اول امسال ۴۳۱۹ میلیارد تومان کمک مردمی به نیازمندانی که شناسایی شده اند ارائه شد.
آسوده اظهار داشت: طی پنج ماه امسال، هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان کمک از سوی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد داشته است.
وی همچنین در خصوص روش‌های پیوستن به طرح اکرام گفت: ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و همچنین مراجعه به سایت اکرام به آدرس akram.emdad.ir از جمله روش‌های است که مردم می‌توانند به ایتام کمک کنند .
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: در طرح اکرام یک میلیون و دویست و شانزده هزار نفر حامی ایتام و محسنین هستند که از این تعداد ۱۴۳ هزار فرزند یتیم و ۲۶۹,۰۰۰ فرزند محسنین در این طرح از سوی کمیته امداد و حامیان حمایت می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29816

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.