• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فضای ناامن حاشیه پل خاقانی حذف شد

  • 28 بهمن 1400 - 0:16
فضای ناامن حاشیه پل خاقانی حذف شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ شهردار منطقه ۸ با اعلام این خبر گفت: فضای غیر همسطح در لچکی کنار پل خاقانی به دلیل انجام یک پروژه عمرانی در سنوات گذشته، سبب ایجاد یک نقطه بی دفاع شهری در منطقه ۸ شده و معضل چند ساله‌ای را برای اهالی نارمک و رهگذران این محدوده ایجاد کرده بود.

فاطمه تنهایی افزود: متأسفانه طی این سال‌ها، این نقطه از منطقه ۸ پاتوقی برای معتادین متجاهر، زباله‌گردها و افراد بی‌خانمان شده و سبب عدم امنیت در تردد شهروندان و رهگذران بود.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: با هدف حذف نقطه بی‌دفاع شهری، کاهش جرم و ایجاد امنیت شهروندی و رفع این معضل؛ در بازدید و پیگیری تیم مدیریت شهری منطقه، طی انجام یک فرآیند عمرانی چشمه سرویس بهداشتی موجود در لچکی پل خاقانی که در فضای غیرهمسطح وجود داشت، به فضای همسطح منتقل گردید.

تنهایی تصریح کرد: با توجه به اینکه فضاهای حاشیه پل‌های غیر همسطح از جمله فضاهایی با ضریب آسیب پذیری بالا هستند بنابراین شهرداری منطقه ۸ برای ایجاد نقطه امن شهری و بهبود وضعیت فعلی با رفع نقاط تاریک و بهبود روشنایی‌ها، هم‌سطح نمودن سطوح و بهبود وضع درختکاری این محدوده نقطه بی‌دفاع شهری حاشیه پل خاقانی را حذف کرد تا معضل چندین ساله محله نارمک را رفع شود.

شهرداری منطقه در پایان گفت: بعد از حذف فضاهای بی دفاع و آثار به جامانده، ایمن سازی و پاکسازی جداره‌ها، اجرای نقاشی‌های دیواری در دستور کار اداره زیباسازی قرار گرفته است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.