• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فصل بی سرو صدای نقل و انتقالاتی ساکت الهامی و نساجی

  • 29 شهریور 1400 - 8:41
فصل بی سرو صدای نقل و انتقالاتی ساکت الهامی و نساجی

به گزارش ایسنا، پس از حضور ساکت الهامی در نساجی و عملکرد خوب این تیم که منجر به بقا در لیگ برتر شد، مدیران نساجی با این مربی برای حضور در لیگ بیست‌ویکم به توافق رسیدند و جزو اولین تیم‌هایی بودند که تمرینات خود را آغاز کردند. آن‌ها در ادامه در سرعین اردویی را برگزار کردند و پس از آن تمرینات پر فشار خود را در تهران‌ ادامه دادند. نساجی بر خلاف تغییرات زیاد فصل گذشته خود، در این فصل از رقابت‌ها تغییرات زیادی در بازیکنان و کادر خود نداشته است و با هدف و برنامه‌ای تازه پا به فصل جدید لیگ برتر خواهد گذاشت.

ساکت الهامی در خصوص برنامه نساجی در فصل نقل و انتقالات به ایسنا، گفت: ما نسبت به بودجه‌، داشته‌ها و کمبودهایمان کار کردیم. نسبت به این فاکتور ما خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم ۹۰ درصد از شاکله تیم را حفظ کنیم. ۴ بازیکن از تیم امیدمان که قهرمان لیگ کشور شدند در جمع ما حضور پیدا کردند و ۳ بازیکن امید را از تیم مقاومت تهران جذب کردیم که بازیکنان آینده داری هستند. این‌ بازیکنان در آینده به کار ما خواهند آمد و مثل امسال که از حضور یکی دو بازیکن درآمدزایی کردیم، امیدواریم سال آینده هم این اتفاق بیفتد. آرزویمان این است که روند تیم نسبت به فصل گذشته فرق کند و در نیم فصل دوم طرفدارانمان با آرامش شاهد بازی‌های تیم‌شان باشند.

نساجی تاکنون سه ورودی و سه خروجی داشته و با هدف استفاده از بازیکنان امید و جوانان خود و آینده‌نگری و همچنین درآمدزایی از آن‌ها وارد فصل نقل و انتقالات شد. در ادامه خریدها و خروجی‌های نساجی را در فصل نقل و انتقالات می‌خوانید.

خروجی‌ها: رضا دهقانی، محمود قائدرحمتی و نیما میرزازاد

رضا دهقانی و محمود قائدرحمتی دو هافبک تاثیرگذار نساجی در فصل گذشته و همچنین نیما میرزازاده، دروازه‌بان این تیم از جمع شاگردان الهامی جدا شدند و به ترتیب به تیم‌های پرسپولیس، آلومینیوم و سپاهان پیوستند.

ورودی‌ها: امیرحسین باقرپور، رضا جعفری، مرتضی منصوری و علیرضا حقیقی

ساکت الهامی برای جایگزینی بازیکنان جدا شده توانست رضا جعفری را از سایپا به خدمت بگیرد تا جای خالی رضا جعفری را پر کند. جذب دروازه‌بان سابق تیم ملی بهترین گزینه برای قائم‌شهری‌ها بود تا با خیالی آسوده وارد لیگ بیست‌ویکم شوند. همچنین مرتضی منصوری و امیرحسین باقرپور نیز از سپاهان و نفت مسجدسلیمان آمدند تا بازیکنان مدنظر الهامی جذب شوند.

البته نهایی شدن یک بمب نقل و انتقالاتی طی روزهای آینده می‌تواند خبرساز شود. ساکت الهامی و باشگاه نساجی با مسعود شجاعی مذاکره کرده‌اند و گفته می‌شود به زودی کاپیتان سابق تیم ملی در جمع شاگردان الهامی حضور خواهد یافت. باید دید در نهایت چه اتفاقی رقم خواهد خورد و باشگاه نساجی می‌تواند عملکردی متفاوت نسبت به چند فصل گذشته داشته باشد یا خیر.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6203

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.