• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

فریب بازی غرب را در مذاکرات نخوریم

  • 07 تیر 1401 - 12:45
فریب بازی غرب را در مذاکرات نخوریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۷ تیر) در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: تذکر اول من به دستگاه دیپلماسی کشور است، مذاکره باید در چارچوب قانون راهبردی مجلس باشد از قبل از آمریکا تضمین گرفته شود و مبادا مجدداً طرف مقابل از توافقات خارج شود. مبادا مکانیزم ماشه و تحریم‌های جدیدی را اعمال کنند.

صباغیان با تاکید بر ایکه حتماً باید راستی آزمایی صورت گیرد عنوان کرد اینکه امروز به نوعی با ما همدردی می‌کنند به خاطر شرایط اوکراین و شکرآب شدن روابط آنها با عربستان است و این همدردی‌ها به خاطر ما نیست. نباید فریب این بازی را دوباره بخوریم. دوره قبل فریب لبخند را خوردند مبادا این دوره فریب ابراز همدردی‌ها را بخوریم.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مذاکره صورت بگیرد اما آمریکا همان آمریکای اول انقلاب، زمان جنگ تحمیلی و برجام است. باید مواظب باشید؛ محکم و مستدل به نحوی عمل کنید که در آینده یک برجام دیگر تکرار نشود که بفهمیم چه کلاهی بر سرمان رفته است، خواهشمندیم مسئولین به مصوبه مجلس و فرمایش‌های رهبری در این باره توجه کنند.

وی در تذکر بعدی خود به موضوع قانون رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: آقای کاظمی و آقای علی احمدی! معلمان تا چه زمانی باید منتظر باشند که قانون رتبه بندی آنها اجرا شود، چرا ابلاغ این قانون صورت نمی‌گیرد چرا نمی‌خواهید در این شرایط سخت رضایت قشری از جامعه جلب شود؟

صباغیان در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: در توزیع پزشکان در کشور عدالتی وجود ندارد و در برخی مناطق با کمبود شدید پزشک مواجه هستیم بیمار چه گناهی کرده و مردم چه گناهی کرده‌اند؟ باید نگاه ویژه ای به حوزه توزیع پزشک صورت بگیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.