• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فریادشیران:‌ سجادی باید شبهات برکناری آجورلو را برطرف کند

  • 02 آبان 1401 - 12:05
فریادشیران:‌ سجادی باید شبهات برکناری آجورلو را برطرف کند

ناصر فریادشیران، معاون پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صدور رای پرونده مطالبات لئوناردو پادوانی گفت: آقای پادوانی یک دوره‌ای در نفت تهران هم حضور داشت و یک بازیکن با اخلاق و حرفه‌ای بود. یک دوره‌ای هم با بدشانسی روبه‌رو شد و به این وضعیت افتاد. من آرزوی سلامتی برای ایشان دارم. او شکایتی را اول به فیفا و دادگاه CAS مطرح کرد. این پرونده در دوره آقای فتحی در جریان بوده است و در دوره سعادتمند به خوبی پیش نرفت اما در دوره مدیریت آقای مددی در مسیر خوبی قرار گرفت و ما وارد عمل شدیم و کمیته حقوقی باشگاه و دیگر مشاوران باشگاه، با مدارک مستند،‌ دفاعیات خود را ارائه دادند.
او ادامه داد: پیگیری‌های جدی‌ای در خصوص شکایت‌های پرونده بازیکنان و مربیان خارجی هم‌چون شفر، میلیچ، دیاباته، پادوانی و استراماچونی صورت گرفت. برای پرونده استراماچونی،‌ عمر مدیریت مددی کفاف نداد و او مجبور به استعفا شد اما درباره پرونده پادوانی، خوشبختانه پیروز و سربلند شدیم و حقانیت آقای مددی و دفاعیات اصولی ایشان درباره این پرونده مشخص شد و همان مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای این پرونده در نظر گرفته شد. الان پیج‌های هواداری و ارتش فحاش این را به اسم خودشان نوشتند اما این را عنوان نمی‌کنند که اقدامات این پرونده در دوره آقای مددی شکل گرفته است.
فریاد شیران درباره حضور علی فتح‌الله زاده در کرسی مدیریت باشگاه استقلال گفت: به ایشان تبریک می‌گویم. فتح‌الله‌زاده تجربه دارد و اکثریت هواداران، او را دوست دارند. تیمی که آقای مددی بست،‌ کم‌تر از ۱۲۰ میلیارد بود. ما برای رقم قرارداد بازیکنان آپشن نداشتیم و آپشن بازیکنان،‌ بازی‌ها بود که بازیکن برای هر بازی، ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد و اگر ۳۰ بازی را بازی می‌کرد در فصل نزدیک به هشت و نیم میلیارد تومان دریافت می‌کرد. برای قراردادهای درجه پایین‌تر هم این روال با قیمت کم‌تر وجود داشت. آقای مجیدی و کادرش هم کمک کردند و این تیم بدون باخت قهرمان شد و این افتخار شکل گرفت. این قهرمانی در دوره مددی رخ نداد اما تیم قهرمان در دوره مددی بسته شد.
او افزود: زمانی که آقای آجورلو آمدند، بر طبق چیزی که برای سازمان خصوصی‌سازی ارائه شد،‌ مبالغ قراردادها بسیار سرسام‌آور بود. چیزی که من دیدم،‌ حدود ۳۵۰ میلیارد بود و این فصل هم ادامه دارد. وزارت ورزش باید درباره دلیل برکناری آجورلو، شفاف‌سازی کند. دلیل برکناری آجورلو چه بوده است؟ آیا او تخلف کرده است؟ باید به مردم و هواداران گفته شود که دلیل برکناری این مدیرعامل با کارنامه‌ خوبی که داشته است، چه بوده؟ اگر تخلفی بوده است، باید پیگیری‌های لازم در مراجع قضایی انجام می‌شد. ایشان چرا شبانه برکنار می‌شود؟ آقای سجادی می‌توانست با آقای آجورلو جلسه داشته باشد اما شدت عصبانیت آجورلو به قدری بوده است که در جلسه تودیع و معارفه هم شرکت نکردند و در جلسه برکناری هم حضور نداشتند. مدتی بود که سجادی با آجورلو برای برخی از مسائل باشگاه با او تماس می‌گرفت اما آجورلو جواب او را نمی‌داد چون آجورلو را از جای دیگری به سجادی تحمیل کرده بودند و آجورلو نیازی نمی‌دید که پاسخ او را بدهد.
فریادشیران خاطرنشان کرد: آقای آجورلو هم رییس هیات مدیره و هم مدیرعامل باشگاه استقلال بودند. روزی که آقای مددی مجبور به استعفا شد. شخص آقای سجادی در جلسه هیات مدیره حضور داشت و آقای آجورلو در آن جلسه گفت که من می‌خواهم خدمت کنم و می‌خواهم هم مدیرعامل و هم رییس هیات مدیره باشگاه بشوم. آقای مظلومی به این مساله اعتراض کرد اما آقای سجادی تایید کرد و آجورلو دو پست را دریافت کرد. با وجود این مسائل، آجورلو شبانه و بدون حضور خودش برکنار شد. آقای وزیر ورزش دلیل برکناری دوست پیشین شما که در باشگاه پاس، زمانی مسئول ورزش دو و میدانی آنجا بودید، چه بوده است؟ این نگرانی هم‌چنان بین هواداران و خانواده بزرگ فوتبال وجود دارد. اگر دلیل مالی یا مشکل مدیریتی وجود داشته است، باید عنوان شود. این‌ها شبهاتی است که باید توسط سجادی پاسخ داده شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31605

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.