• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

فرونشست ۶ متری سد مسجدسلیمان / علاج بخشی ضروری است

  • 09 بهمن 1401 - 12:51
فرونشست ۶ متری سد مسجدسلیمان / علاج بخشی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ورناصری پیش از ظهر امروز در گفتگویی با صدا و سیما درخصوص فرونشست ۶ متری سد مسجدسلیمان از زمان آبگیری تاکنون اظهار کرد: موضوع علاج بخشی این سد از حدود ۲ سال قبل آغاز شده است، اما روند اجرای عملیات مطلوب نیست.
ورناصری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از ۲ سال قبل افزود: مشکل فرونشست سد مسجدسلیمان از سال‌های پیش بوده و دست اندرکاران با استفاده از منابع داخلی سازمان آب و برق به دنبال علاج بخشی و رفع مشکل سد بودند، این درحالی است که حادثه‌ای که برای بدنه سد اتفاق افتاده، با این روند نامطلوب کنونی موثر نیست.
وی، عزم ملی را برای تسریع در رفع مشکل سد مسجدسلیمان الزامی دانست و ادامه داد: به همین دلیل کمیسیون انرژی مجلس از این سازه بازدید کردند و اخیر با پیگیری‌های مستمر، ستادی برای علاج بخشی سد تشکیل شد تا بتوانیم برای سال جدید ردیف اعتباری بگیریم تا مشکل را حل کنیم.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس اظهار کرد: متولی علاج بخشی سد مسجدسلیمان، وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان هستند اما این سازمان به تنهایی از قادر به رفع این مسئله مهم نیست و انتظار می‌رود وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های ملی مربوط پای کار بیایند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.