• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فروش کالسکه بچه مسافرتی

  • 17 مهر 1401 - 0:09
فروش کالسکه بچه مسافرتی

یکی از  انواع سیسمونیهای نوزادان که دارای دو قسمت به هم چسبیده و یک سبد برای قرار دادن وسایل کودک در زیر آن تعبیه شده است کالسکه دوقلو مسافرتی بچه می باشد که پارچه به کار رفته در آن از جنس ضد آب و دارای رنگبندیهای مختلف متناسب با سلیقه و نیاز مادر  تولید و عرضه می شود. طراحی کالسکه ها به صورتی است که صندلیها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نسبت به کالسکه های تکی و ساده عرص بیشتری دارند و حتی در وزنهای ۱۳ کیلو گرمی هم تولید می شود و شما می توانید حتی آنها را به راحتی در صندوق عقب ماشین و یا کمد جای بدهید و متریالی که در ساخت این نوع محصول به کار رفته از جنس آلومینیوم مقاوم و با کیفیت می باشد.

انواع ملزومات و سیسمونیهای کودک را در حال حاضر به صورت غیر حضوری از سایت آراد برندینگ به صورت اینترنتی میتوانید تهیه کنید. اگر شما می خواهید کالسکه عصایی، مسافرتی و تاشو خریداری کنید، می توانید از طریق آدرس زیر وارد لینک ما شوید و در صورت مشاوره با پشتیبانی ما از طریق شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید.

کالسکه بچه مسافرتی

با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز انواع وسایل و تجهیزات در سبد سیسمونی نوزاد برای به دنیا آمدن نوزادان تولید می شود که قابلیت حمل بچه دوقلوها و یا چند قلوها را این کالسکه ها بر عهده دارند و این نوع وسیله دارای دو نشیمنگاه برای نشان دادن همزمان دو کودک می باشد و همچنین برخی از آنها برای بچه های سه قلو که دارای نشمینگاه بزرگتری می باشد و می توانید به طور همزمان سه کودک را در یک کالسکه کنار هم بنشانید. مادران و خانمهای باردار دیگر نگرانی از بابت حمل کودک ندارند و با خرید این محصول توانستند اندکی است اضطراب و دغدغه خود در طول دوران بارداری بکاهند.

باید توجه داشت که متریالی که در ساخت کالسکه بچه مسافرتی به کار می رود از جنس بسیار نرم و ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد که هنگام نشستن و خوابیدن کودک در آن مشکلی برای پوست نوزادان به وجود نمی آید  و قیمت این کالسکه ها با توجه به کیفیت دوخت و پارچه و درصد پلاستیک و آلومینیومی که در تولید آن و نوع دوقلو و یا چند قلو بودن آن متفاوت می باشد. از نظر پهنا و عرض از کالسکه های دیگر بلندتر می باشد و همچنین دارای سبد ذخیره‌سازی بزرگی می باشد.

فروش کالسکه بچه

کالسکه هایی که جدیدا تولید می شوند به صورت تک اتاق، دو اتاق و یا سه اتاق طراحی می شوند که مناسب فرزندان دو قلو، سه قلو و یا بیشتر می باشند، زیرا حمل و نگهداری چند کودک و بچه درون چند کالسکه کار دشواری می باشد و از آنجایی که اغلب موارد مادر تنها می باشد و کسی را برای کمک در رفت و آمدها ندارد باید کالسکه به گونه ای باشد تا این محدودیت مادر را رفع کند. امروزه کالسکه بچه به صورت یک ست چند تکه شامل یک دستگاه کالسکه بچه به همراه آغوش، ننو و کیف نوزاد به تولید می رسد که دارای طرحهای بسیار متنوع و زیبا می باشند که برخی از مدلهای آنها بسیار شیک و جذاب می باشند و از نظر جنس پارچه به کار رفته در این تکه ها تنوعات گوناگونی وجود دارد و مادران و والدین می توانند بر اساس سلیقه و نوع کارکرد و دوام پارچه مدل مورد نظر خودرا انتخاب کنند

باید توجه داشت که در مراکز فروش کالسکه بچه، طراحیهای جدید و پیشرفته امروزی که برای کالسکه بچه ساخته شده است، دارای سایبانهای مخصوص کودک می باشد که کودک درون کالسکه در معرض نور آفتاب قرار نگیرد و اذیت نشود و همچنین از آنجایی که مدلهای قدیمی کالسکه بچه دارای اتاقک و یا تشک مسافرتی نوزاد ثابت بود، برخی از کودکان که درون آن قرار می گرفتند تصویری از مادر خود نداشتند و درون آن احساس نا امنی می کردند که از این موضوع مادران نیز ناراحت بودند و برای آنها مشکل ساز بود. طرحهای جدید به گونه ای ساخته شد که امکان چرخاندن تشک به طرف مادر فراهم شده باشد و یا نمونه های بهتر دستگیره را متحرک کرده بود تا بتوان در مقابل کودک قرار گرفت و مادر در جلوی کودک باشد

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.