• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

فروش سگ جیبی سفید

  • 04 مهر 1401 - 23:05
فروش سگ جیبی سفید

همانطور که می دانید و مشهود است در بین حیوانات خانگی سگ به وفاداری مشهور است ما می خواهیم در این مقاله شما را با انواع مختلف سگها بیشتر آشنا نماییم مدلهای جیبی، خرسی، پاکوتاه و خانگی را می توانید از این سایت خریداری نمایید.

ابتدا می خواهیم شما  را با واژه جیبی بیشتر آشنا نماییم چون این موضوع ممکن است ذهن برخی از افراد را درگیر سازد که سگ جیبی به چه مدل از سگهایی می گویند؟

این مدل از سگها جدید هستند و به تازگی بازار خریدو فروششان داغ شده است و اسم جیبی را به این دلیل جثه کوچک و ریزشان بر روی آنها قرار داده اند و افراد به این اسم آنها را می شناسند و صدا می کنند.

ما باید در هنگام خرید سگ جیبی خانگی و سگ نگهبان به مواردی دقت نماییم تا بعدا برایمان مشکلاتی به وجود نیاید اگر مطالب موجود در سایت را با دقت بخوانید مشکلی برایتان به وجود نمی آید بنابراین تا انتها مطالب را با دقت بخوانید.

تا اینجا کاملا با این نوع از سگها به خوبی آشنا شده اید حال اگر احتیاج به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشتید می توانید با شماره های موجود در سایت آراد برندینگ تماس برقرار نمایید و از مشاوران ما جهت خرید و انتخاب این محصول کمک و راهنمایی بگیرید آنها شما را در انتخاب راهنمایی می کنند و تا انتهای خرید شما را همراهی می کنند اینگونه به راحتی می  توانید خریدی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید بنابراین تلفن خود را بردارید و هرچه زودتر با آنان تماس برقرار نمایید.

سگ جیبی خرسی

برای برخی از افراد ممکن است سوالی مطرح شود که سگ جیبی پاکوتاه از چه غذایی استفاده می کند و شرایط نگهداری آن به چه صورت است.

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره داشته ایم این مدل از سگها را باید از مراکز معتبر و قابل اعتمادی خریداری نمایید زیرا اگر از مراکز معتبر و قابل اعتماد خریداری نفرمایید ممکن است نژاد غیر اصل و نامناسبی را به شما بدهند که بعدا برایتان مشکل ساز شود و دردسرهای پی در پی برایتان به وجود آورد.

اگر نمی دانید عکس این نوع از سگها به چه صورت است بهتر می باشد به سایت ما مراجعه نمایید و بهترین و زیباترین نوع آن را در سایت ما مشاهده نمایید.

در بین حیوانات خانگی که می توانید در خانه و یا فضای باز نگهداری کنید می توان سگ جیبی و خرسی را نام برد که هر مدل از آنها شکل و قیافه و خصوصیات متفاوتی دارند.

این سگها در اندازه و سایزهای کوچکی در بازار به فروش می رسند قبل از خرید و فروش سگ جیبی باید این نکته را در نظر بگیرید که به دلیل کوچک بودن سایز آنها کمی نگهداری از آنها سخت تر است باید دقت کنید تا در ابتدا آنها را در محیطهای نا امن قرار ندهید زیرا ممکن است آسیب ببینند و مشکلی برایشان به وجود آید.

در هنگام غذا دادن به این نوع از سگها باید توجه بسیاری کنید و غذای مخصوص آنها را خریداری کرده و در اختیارشان قرار دهید زیرا این مدل از سگها دارای بدنی ضعیف و کوچک هستند و نباید بیش از اندازه له آنها غذا داد زیرا ممکن است بیمار شوند و مشکلاتی برایشان به وجود آید.

سگ جیبی سفید

سگهای جیبی به راحتی رام می شوند و با توجه به اعمال صاحب خود آن را اجرا می کند و یکی از گوش به حرف ترین حیوانات رام شده به شمار می روند.

سگهای جیبی مدلها و نژادهای متفاوتی دارند که می توان به پینشر، تریر، پودل شیتزو، پاک، منچستر، پومر و پاپیلان اشاره نمود که هر کدام از آنها نگهداری و مراقبتهای خاص خودش را دارد و دارای اشکال و قیافه های با مزه و زیبایی می باشند.

سگهای پینشر با نام میمونی هم شناخته می شود، زیرا شکلی شبیه به میمون دارد و بسیار حیوانات شجاع و نترسی می باشند.

در نظر داشته باشید این سگ ریزش موی فراوانی دارد و ممکن است در طول روز مقدار زیادی از موی این حیوان ریخته و سپس بر روی بدنش رشد کند اما سگهای تریر شکلی شبیه به خرس را دارند و بسیار مهربان و خوش برخورد هستند.

سگهای جیبی و سگ نگهبان معمولا در رنگهای ترکیبی مانند خاکستری، قهوه ای، مشکی و سفید می باشند که بر اساس نوع نژاد رنگ آنها متغیر است اما سگ جیبی سفید در بین دختران طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

سگهای جیبی می توانند رابطه ی عاطفی را برای صاحب خود تداعی کنند و به سرعت به صاحب خود وابسته شوند.

سگهای جیبی چون جثه ی ضعیف و کوچکی دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و می بایست در فضای آرام و بدون تنش از آنها نگهداری کرد.

این سگها به راحتی در کیف و ساکهای کوچک جا می شوند و می توان آنها را به راحتی حمل کرد اما باید در نظر داشت قسمتی را برای تنفس آنها بگذارید تا دچار خفگی نشوند و یا آسیب جدی به آنها وارد نشود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.