• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرنگی‌کاران کشورمان امروز به میدان می روند

  • 13 شهریور 1400 - 8:49
فرنگی‌کاران کشورمان امروز به میدان می روند

به گزارش مهر، مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام لیوبومیر ایوانوویچ شب گذشته برگزار شد که نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس فرنگی‌کاران منتخب کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می‌روند که برنامه این پیکارها به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای و با حضور ۵ نفر برگزار می‌شود، پویا دادمرز و محمدهادی شعبانی نمایندگان کشورمان به مصاف ویکتور ودیرینکوف از روسیه، امین صفرشایف از روسیه و سابولیک لوسونچ از صربستان می‌روند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر و در دو گروه ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امید آرامی در گروه یک به مصاف کایریاکوس زورناتسیدیس از یونان و انور الاخیاروف از روسیه می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، محمدجواد رضایی با توجه به حاضر نشدن حریف یونانی به دور دوم راه یافت. وی در این دور به مصاف برنده کشتی میان علیرضا نجاتی از کشورمان و جامبولات لوکایف از روسیه می‌رود.

در وزن ۷۲ کلیوگرم علی ارسلان در دور نخست با گوران سریماچ از صربستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف روبرت فریتچ از مجارستان می‌رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۷ شرکت کننده و در دو گروه ۴ و ۳ نفره برگزار می‌شود، امین کاویانی نژاد به مصاف الکسا ایلیچ از صربستان، سرگئی استپانوف از روسیه و رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف دیچکوف از صربستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان دو نماینده مجارستان و مارگاریان از روسیه می‌رود. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با والدان زیوکوویچ از صربستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان میخایل لاپتی اف و ویتالی شور از روسیه می‌رود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.