• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فرمول مقانلو برای انتخاب ترکیب نهایی/ پنجشنبه انتخابی آخر تکواندو

  • 19 مهر 1401 - 12:27
فرمول مقانلو برای انتخاب ترکیب نهایی/ پنجشنبه انتخابی آخر تکواندو

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد و ۲۶ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام تیم‌ها در سایت مسابقات می‌باشد.
بر همین اساس کادر فنی تیم تکواندو بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات بین المللی لبنان و با توجه به زمان اندک تا پایان مهلت ثبت نام و همپنین اعزام ۵ تکواندوکار ملی پوش تصمیم به برگزاری مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب نهایی گرفت.
طبق خبری که روزی سایت فدراسیون منتشر شده، در وزن ۵۸- کیلوگرم تکلیف نفر اول برای حضور در مسابقات جهانی را مبارزه رودروی حسین لطفی با آرمین هادی پور مشخص خواهد شد متین رضایی و فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا یک دیدار برگزاری می‌کنند و برنده آنها به دیدار محمدصادق دهقانی خواهد رفت تا تکواندوکار اعزامی به مکزیک مشخص شود.
محمدحسین یزدانی، ابوالفضل عباسی و مهران برخورداری به مصاف هم می‌روند تا دو نفر از آنها با عملکرد بهتر در اوزان ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم مسافر جهانی شود. در وزن ۸۷+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان به مصاف هم می‌روند و برنده آنها در مبارزه با علی نجفی تکلیف نماینده سنگین ایران در رقابتهای مکزیک را مشخص می‌کند.
پیش از این در مسابقاتی که که دوم مهرماه برگزار شده بود، تکلیف تکواندوکاران اوزان ۵۴- کیلوگرم، ۶۸- کیلوگرم و ۷۴- کیلوگرم مشخص شده بود که کادر فنی تیم ملی تصمیم دارد در پایان مسابقات پنجشنبه ترکیب نهایی را در همه اوزان معرفی کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.