• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش معرفی شد

  • 16 شهریور 1400 - 20:39
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش معرفی شد

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری در مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، به عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان معرفی شد.

فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم با گرامیداشت ایام محرم و با اشاره به تأثیرپذیری حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرهنگ عاشورا و محرم، اظهار کرد: پیروزی‌های ارتش، نتیجه اعتماد حضرت امام خمینی (ره) به ارتش در آغاز پیروزی انقلاب و همراهی ارتش با مردم و اطاعت‌پذیری از ولایت است.

وی با یادآوری پیشرفت‌های هوانیروز در سال‌های پس از دفاع مقدس، تصریح کرد: ارتقای توانمندی‌های تسلیحاتی هوانیروز، افزایش برد عملیاتی موشک بالگردهای آن، وجود سامانه‌های هوشمند اجرای آتش موشکی و سامانه‌های کاملا بومی شب پرواز، نتیجه اعتماد به درون کشور و همکاری گسترده با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار امیدواری کرد: حرکت برای در نوردیدن افق‌های جدید در عرصه بالگردی و افزایش توانمندی عملیاتی هوانیروز در خدمت به مردم و تولید قدرت دفاعی با سرعت ادامه دارد و هوانیروز در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در قسمتی از سخنان خود با تجلیل از زحمات و اقدامات سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی در سال‌های فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان و همچنین فرماندهی پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان، ادامه داد: نقش ویژه امیر خاموشی در سال‌های مختلف باعث شد تا برای استفاده بیشتر از زحمات و توانمندی‌هایشان در ستاد فرماندهی هوانیروز از خدمات وی بهره ببریم.

امیر سرتیپ قربانی با معرفی سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری به عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: سرهنگ خلبان نظری، خلبان و فرمانده‌ای مدیر و مدبر، فهیم، شجاع و ولایتمدار است و ادامه فعالیت‌های امیر خاموشی را در این مسیر مهم و سرنوشت‌ساز، با قدرت ادامه و ارتقا خواهد داد.

همچنین فرمانده پیشین پایگاه چهارم هوانیروز نیز در این مراسم با تقدیر از کارکنان این پایگاه در موفقیت‌های دوره فرماندهی خود در این پایگاه گفت: همبستگی، تلاش، کوشش و ایثار کارکنان هوانیروز سرمایه معنوی در صحنه‌های خدمتی پیش‌رو است.

امیر سرتیپ سید قاسم خاموشی ضمن تقدیر از همراهی همه نهادهای نظامی استان، تصریح کرد: آمادگی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر مجموعه از ارتش را دارم.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری، سراستاد خلبان بالگرد ترابری تاکتیکی ۲۱۴ است که در سمت‌های مدیریتی موفق و پرورش ده‌ها خلبان و استاد خلبان برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پروازهای حساس و موفق در راستای ارتقای سامانه‌های پروازی و تسلیحاتی بالگردهای هوانیروز را در کارنامه خدمتی خود دارد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان روز سه‌شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر۱۴ امام حسین اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، مسوولان نظامی، انتظامی و اداری استان و خانواده گرانقدر شهدای هوانیروز برگزار شد

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.