• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فدراسیون فوتبال مانع حضور مربی کروات در تراکتور می‌شود؟

  • 16 مرداد 1400 - 2:54
فدراسیون فوتبال مانع حضور مربی کروات در تراکتور می‌شود؟

به گزارش ایسنا، اجرای قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای لیگ بیست و یکم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یک روز از لغو و یک روز از ادامه اجرایش صحبت می‌شود. این در حالی است که فصل نقل و انتقالات از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و باشگاه‌های لیگ برتر هنوز تکلیف‌شان را نمی‌دانند که برای فصل جدید می‌توانند بازیکن و مربی خارجی به خدمت بگیرند یا نه.

باشگاه تراکتور پنج‌شنبه شب از توافق نهایی با تونی گولم، مربی کروات که سابقه مربی‌گری در هایدوک اشپیلت کرواسی و چند باشگاه مجارستانی را دارد، خبر داد و این مربی آخر هفته به ایران می‌آید تا کارش را به عنوان دستیار فراز کمالوند آغاز کند. با این حال همچنان قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی مانع باشگاه تراکتور در عقد قرارداد با گولم است؛ اتفاقی مشابه که برای استقلالی‌ها در مسیر جذب گابریل پین رخ داد.

به هر حال شبهه‌ای که در اجرای این قانون برای فصل آینده وجود دارد، موضوعی است که مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌توانند به راحتی راجع به آن شفاف‌سازی کنند تا باشگاه‌ها تکلیف خودشان را بدانند. اگر قصد مسوولان ورزش ایران از اجرای این قانون، جلوگیری از ورود خارجی‌های بی‌کیفیت به فوتبال است باید مستحضر باشند که لغو دیرهنگام آن حتی به‌خاطر ایجاد ساز و کار آن می‌تواند خارجی‌های باکیفیت بازار نقل و انتقالات را از چنگ باشگاه‌های ایرانی در بیاورد، در نتیجه باید هر چه زودتر راجع به قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1399

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.