• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فدراسیون فوتبال اردن: AFC هنوز پاسخی به ما نداده است

  • 25 آبان 1400 - 9:36
فدراسیون فوتبال اردن: AFC هنوز پاسخی به ما نداده است

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، یک منبع در فدراسیون فوتبال اردن درباره درخواست این کشور از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تحقیق درباره تعیین جنسیت سنگربان تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد.

روز گذشته بعضی از منابع خبری اعلام کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این درخواست فدراسیون فوتبال اردن را داده، تا جایی که به صراحت اعلام کرده که سنگربان ایران زن است و به این ترتیب شکایت اردن رد شده است و باید این کشور جریمه یک میلیون دلاری به سنگربان ایران پرداخت کند. برای مشاهده جدول لیگ برتر انگلیس وارد لینک این شوید.

یک منبع در فدراسیون فوتبال اردن در این زمینه گفت: فدراسیون فوتبال هیچ درخواستی را مبنی بر جریمه یک میلیون دلاری دریافت نکرده است. ما از AFC خواستیم که در این زمینه تحقیق کند و هنوز پاسخی را دریافت نکرده‌ایم.

سایت عربی کوره هم اعلام کرد که این موضوع زمان بر و نیاز به بررسی کمیته پزشکی زنان AFC دارد و  به همین خاطر هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ درخواست اردنی‌ها را نداده است.

تیم ملی فوتبال بانوان اردن در مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت که این بازی بعد از تساوی در وقت‌های اصلی و اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد که در آن ایران با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا جواز حضور در جام ملت های آسیا را کسب کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10925

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.