• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

فجر سپاسی باید در لیگ برتر بماند

  • 13 فروردین 1401 - 22:38
فجر سپاسی باید در لیگ برتر بماند

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی، سرمربی فجرسپاسی شیراز پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از روزی که به فجرسپاسی آمدم، به خاطر شرایط زمین شیراز مجبور شدیم پس از چند جلسه شیراز را ترک کنیم و به تهران رفتیم. سه روز در تهران اردوی تدارکاتی برگزار کردیم و با تیم گل‌گهر بازی دوستانه‌ انجام دادیم. بازی خوبی با گل‌گهر انجام دادیم و شناخت خوبی پیدا کردیم. پس از آن به مشهد رفتیم و اردوی خود را در مشهد دنبال کردیم. ما بازیکنان خوبی داریم و کامل شرایط را درک می‌کنند.

وی ادامه داد: از مجموعه باشگاه فجرسپاسی تشکر می‌کنم که توانستند این اردوها را برای ما برگزار کنند. ما تمرینات و تحلیل خوبی در تیم داشتیم و آماده بازی مقابل آلومینیوم اراک می‌شویم. حریف در شرایط جدیدی است و کادر فنی بسیار خوب و بار فنی و فوتبالی زیادی دارد. ما با تحلیل خوبی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیریم. ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد کیفیت خوبی دارد و جا دارد از عوامل این مجموعه تشکر کنم. نیروی انتظامی با وجود تمام مشکلاتی که بود و فضای ملتهبی که وجود داشت، کمک کرد تا شرایط مساعد برای برگزاری بازی ایجاد شود.

سرآسیایی در پایان گفت: ما هفت فینال در پیش داریم. با بازیکنان صحبت کردیم و برای هر بازی آماده می‌شویم. تمام وجود خود را برای بالا بردن پرچم فجرسپاسی می گذاریم تا این تیم در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.