• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

فجرسپاسی، ارزشمندتر از ۳ تیم لیگ برتری/ مهاجم شمس آذر گران‌تر از مدافع گلزن پرسپولیس

  • 19 دی 1401 - 12:56
فجرسپاسی، ارزشمندتر از ۳ تیم لیگ برتری/ مهاجم شمس آذر گران‌تر از مدافع گلزن پرسپولیس

به گزارش ایسنا، سایت معتبر ترنسفرمارکت، در جدیدترین ارزشگذاری خود از فوتبال ایران، ارزش‌ تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول و لیگ برتر را مشخص کرده که فجر سپاسی لیگ یکی با داشتن ستاره‌هایی چون محمد عرفان معصومی، احمد زنده‌روح و حسین مهربان از ۳ تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان، هوادار تهران و مس کرمان ارزشمندتر است.
فجرسپاسی در این ارزشگذاری، ۴.۵۸ میلیون یورو ارزش دارد و این در حالی است که هوادار با ۴.۴۳ میلیون یورو، نفت مسجدسلیمان با ۴.۳ میلیون یورو و مس کرمان با ۳.۹۳ میلیون ارزش کمتری نسبت به تیم شیرازی دارند. البته شمس آذر قزوین نیز با ارزشی معادل ۴.۲ میلیون یورو، قیمت بالاتری نسبت به مس کرمانی دارد که این فصل به لیگ برتر صعود کرده و نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند.
علی وزیری‌پناه و رحمان جعفری، مهاجمان برتر نیم‌فصل لیگ یک با ۴۰۰ هزار یورو ارزشی برابر با بازیکنانی چون ابوالفضل جلالی، سینا اسدبیگی، موسی کولیبالی و ارسلان مطهری دارند. این بازیکنان در سایت ترنسفرمارکت چیزی حدود ۴۰۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شده‌اند.
همچنین ارزش این دو مهاجم از ستاره‌های لیگ برتری چون حامد پاکدل (۳۷۵ هزار یورو)، عزیزبک آمانوف (۳۷۵ هزار یورو) و گئورگی گولسیانی ( ۳۵۰ هزار یورو) بیشتر است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.