• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فتاحی: مساوات در حضور تماشاگران باید رعایت شود/ هدف ما صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست

  • 18 اسفند 1400 - 11:42
فتاحی: مساوات در حضور تماشاگران باید رعایت شود/ هدف ما صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست

رضا فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: بعد از آن دو بازی استقلال و پرسپولیس که تماشاگران در ورزشگاه‌ حضور پیدا کردند، موضع ما این بود که بیشتر از سایر ورزشگاه‌های کشور امکانات حضور هواداران در ورزشگاه را داریم اما بعد از آن حضور تماشاگران لغو شد. سه، چهار روز پیش دوباره بحث حضور هواداران در داربی شده و ما به این موضوع کاملا اعتراض داریم. اگر قرار است بازی با هواداران برگزار شود، مساوات باید رعایت شود و در همه بازی‌ها هواداران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: نباید تبعیض وجود داشته باشد چون هواداران ما هم انتظار دارند که هرچه سریع‌تر به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را ببینند و تشویق کنند. من با سهیل مهدی در این خصوص صحبت کردم و او هم به ما گفت صد درصد مساوات را رعایت می‌کنیم و اگر شورای تامین استان‌ها موافقت کنند، بازی‌ها می‌تواند با حضور ۳۰ درصدی هواداران برگزار شود. من از سازمان لیگ انتظار دارم این مساوات را رعایت کند تا ما هم بتوانیم از هفته آینده هواداران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

مدیر تیم سپاهان همچنین درباره برنامه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چند روز دیگر یکی دیگر از هم گروه‌های ما بازی پلی آف خود را برگزار می‌کند. کادرفنی ما دو تیم دیگر یعنی الدحیل و پاختاکور را رصد کردند و در حال آنالیز آن‌ها هستیم. ان‌شاءالله که بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

او اضافه کرد: هدف ما صعود از مرحله گروهی است. این مرحله که تمام شود، مرحله حذفی به خاطر جام جهانی در بهمن سال آینده برگزار می‌شود و تمام تمرکزمان این است که ابتدا ادامه لیگ را به خوبی جلو برویم و در ادامه عازم کشور عربستان شویم و در آن‌جا بازی‌های خوبی را انجام دهیم و برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.