• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

عیار تاوراس در بازی با ذوب آهن و گل‌گهر مشخص می‌شود

  • 05 دی 1401 - 12:53
عیار تاوراس در بازی با ذوب آهن و گل‌گهر مشخص می‌شود

عبدالرضا شاه‌غریب در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد نفت آبادان در دو بازی مقابل نساجی و استقلال تهران با حضور تاوارس روی نیمکت این تیم، اظهار کرد: تاوارس تغییرات تاکتیکی در تیم نفت ایجاد کرده است و من فکر می‌کنم در دو بازی که با هدایت وی انجام شده، شرایط بازی نفت کمی دگرگون شده است و از نظر فنی نسبتا بهتر از بازی‌های قبل بود.
وی با بیان این که معتقدم در بازی‌های ذوب آهن و گل‌گهر عیار تاوارس برای فوتبال‌دوستان مشخص خواهد شد، افزود: فعلا می‌توان آینده‌ای را برای این تیم ترسیم کرد، اگرچه به نظر من ابزار لازم به خوبی در اختیار تاوارس قرار ندارد اما در مدت کمی که هدایت نفت را برعهده داشته، عملکرد خوب بوده است و امیدوارم این مربی خارجی در ادامه با رکود فنی مواجه نشود و صنعت نفت بتواند به شرایط بهتری برسد.
این پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: به هر حال اگر صنعت نفت آبادان در بخش‌هایی از زمین مثل خط حمله و هافبک تقویت شود به شرایط بهتری می‌رسد و تاوارس هم بر این موضوع تاکید داشته است. امیدوارم صنعت نفت از نظر فنی و مدیریتی به ثبات لازم برسد تا بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.
وی ادامه داد: امیدوارم نفت در دو بازی ذوب آهن و گل‌گهر، مثل بازی با استقلال، خوب ظاهر شود و البته میل تیم به حمله بیشتر شود و نتیجه بهتری رقم بخورد. در مجموع صنعت نفت از نظر فنی نسبت به چند ماه گذشته پیشرفت کرده و فوتبال خوب و روانی به نمایش می‌گذارد و از فوتبال آبادان و سرمربی چون تاوارس انتظار می‌رود که در ادامه نیز بازی قابل قبولی همچون دیدار با استقلال انجام دهد. امیدوارم مشکل گلزنی نفت آبادان نیز مرتفع شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.