• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

عیادت رئیس سازمان سینمایی از محمد کاسبی

  • 28 شهریور 1401 - 13:07
عیادت رئیس سازمان سینمایی از محمد کاسبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل محمد کاسبی حضور یافتند.
رئیس سازمان سینمایی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور محمد کاسبی در فیلم های ارزشمند، گفت: آقای کاسبی سابقه ای طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های وی برای حضور در آثار گوناگون دارد.
خزاعی با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است، تصریح کرد: وی کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارند.
خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل و برای هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی کرد.
محمد کاسبی از هنرمندان مطرح سینما و یکی از پایه گذاران حوزه هنری است که در فیلم‌هایی چون «بدوک»، «همسفر»، «زنگ‌ها»، «پناهنده»، «حمله به اچ ۳»، «ماه و خورشید»، «دایره سرخ»، «براده‌های خورشید»، «مریم مقدس»، «دنیای وارونه» و … ایفای نقش کرده است. کاسبی برای ایفای نقش در فیلم «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و برای فیلم‌های «بدوک» و «دیوار» هم نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.