• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

علیپور: هدفم بازی در لیگ قهرمانان است/ من هم مثل طارمی به پول اهمیت نمی‌دهم

  • 07 خرداد 1401 - 10:36
علیپور: هدفم بازی در لیگ قهرمانان است/ من هم مثل طارمی به پول اهمیت نمی‌دهم

به گزارش ایسنا و به نقل از آبولا، علی علیپور مهاجم ایرانی در پرتغال راه مهدی طارمی را دنبال می‌کند. پس از دو فصل رشد قابل مشاهده در ماریتیمو، این مهاجم تصمیم گرفت به ژیل ویسنته برود. او به دنبال بهبود جایگاه خود  در تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی قطر است. این بازیکن بعد از حضور در تیم جدید خود صحبت‌هایی کرده است که در زیر می‌خوانیم.

– اهمیت انتقال از ماریتیمو به ژیل ویسنته را چگونه ارزیابی می‌کنید و چه انتظاراتی در باشگاه جدید از شما می‌رود؟

من به اهدافم در ماریتیمو رسیده بودم و به همین خاطر  باید یک قدم به جلو بر می‌داشتم تا قوی‌تر شوم. در این مسیری که دارم به این نتیجه رسیدم که رفتن به تیمی با رتبه بهتر و بازی در اروپا مهم است. می‌خواهم شرایط و پتانسیلم را ثابت کنم و به ژیل ویسنته کمک کنم تا روز به روز بهتر شود. من سعی می‌کنم گل‌های زیادی برای تیمم به ثمر برسانم و به سطوح بالاتر برسم. خیلی بازی در لیگ قهرمانان را دوست دارم و دوست دارم به این هدف برسم.

– سطح فوتبال پرتغال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

– فوتبال پرتغال سطح بسیار بالایی دارد و در جهان بسیار شناخته شده است. من اهداف بسیار مشخصی دارم. راستش من هم مثل طارمی زیاد به پول فکر نمی‌کنم و به دنبال شناخته شدن و بازی در لیگ قهرمانان هستم. این هدفی است که دارم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم. وقتی به ماریتیمو آمدم از نظر مالی ضرر کردم، چون پیشنهادهای خیلی خوبی از چین داشتم. اما بازی در لیگ پرتغال خیلی بهتر بود و به همین خاطر ماریتیمو را انتخاب کردم.

– آیا نقش ریکاردو سوارس مربی تیم را در جذب خود می‌دانید؟ آیا تا به حال در مورد آنچه از شما انتظار دارند، صحبت کرده‌اید؟

من برای همه مربیان احترام زیادی قائلم و پرتغال  بهترین مربی‌های جهان را دارد. همه بازیکنان خوب به دنبال مربیان خوب هستند تا بتوانند مکمل یکدیگر باشند. من بازی‌های ژیل ویسنته را تماشا کردم و همانطور که گفتم احساس کردم مربی چگونه تیم را به شکل مثبتی کنترل می‌کند و با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. هر زمان که بازی‌ها را تماشا می‌کردم، تیمی سرحال، پرانرژی و با استراتژی دیدم. این به خاطر مربی است اما ما مستقیم صحبت نکردیم. من فقط خوشحالم که بخشی از تیم ژیل ویسنته هستم. او یک مربی بزرگ است.

– آیا ادامه فوتبال شما در پرتغال است یا جای دیگر؟

– هدف اصلی بازی و حضور در لیگ قهرمانان است. نمی‌دانم چند سال می‌تواند طول بکشد. اگر بتوانم این شانس را داشته باشم، در پرتغال می مانم. در غیر این صورت به تیمی دیگر می‌روم و به دنبال رویا و هدف خود خواهم بود. 

با اعلام باشگاه ژیل ویسنته پرتغال، علی علیپور با عقد قراردادی رسما به این باشگاه پیوست. علیپور که با جدایی از پرسپولیس راهی پرتغال شده بود، پیش از این برای ماریتیموی پرتغال بازی می‌کرد. ژیل ویسنته این فصل پرتغال را با ۵۱ امتیاز در رده پنجم جدول به پایان برد و به همین خاطر در پلی آف لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.