• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

علت حریق سینمای کاشمر اتصالی در ناحیه کولر گازی تشخیص داده شد

  • 27 خرداد 1401 - 0:33
علت حریق سینمای کاشمر اتصالی در ناحیه کولر گازی تشخیص داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نژادرحیم ظهر پنجشنبه در محل آتش نشانی کاشمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه بعدازظهر دیروز طی تماس شهروندی مبنی بر مشاهده دود غلیظ از خیابان پانزده خرداد، بلافاصله دو دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه قائم به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به گستردگی حریق دو دستگاه خودروی عملیاتی همراه خودروی بالابر از ایستگاه مرکزی جهت پوشش عملیات در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر بیان کرد: حریق در قسمت لابی سینما آغاز شده بود و به دلیل وجود مواد قابل اشتعال بسیار از جمله دیوارهای طرح چوب، آتش سوزی به سرعت گسترش یافته بود که سوختن همین مواد، ایجاد دود و شعله بسیاری کرده بود.

وی گفت: خوشبختانه با اقدام مؤثر آتش نشانان، حریق به داخل سالن اکران فیلم گسترش پیدا نکرد و تنها لابی یا همان ورودی به طور کامل طعمه حریق شد.

نژادرحیم ادامه داد: علی رغم شایعات فضای مجازی، سالن در موقع حریق تعطیل بوده و تنها یک نگهبان در محل حضور داشته که به موقع از سالن خارج شده و آسیب جانی به هیچ فردی وارد نشده است.

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر در مورد علت حریق گفت: حریق به علت اتصالی برق از ناحیه کولر گازی موجود در لابی آغاز شده است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.