• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

عشاق: بازی با تیم‌های اروپایی سخت است/از عملکردم راضی نیستم

  • 13 مرداد 1401 - 13:53
عشاق: بازی با تیم‌های اروپایی سخت است/از عملکردم راضی نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از ۸ الی ۱۹ مردادماه به میزبانی مقدونیه شمالی در حال برگزاری است.
تیم هندبال دختران کشورمان با کسب عنوان قهرمانی قاره آسیا برای نخستین بار جواز حضور در این رویداد را کسب کرده است. هندبالیست‌های ایران در دور مقدماتی با تیم‌های ازبکستان، سنگال و مقدونیه هم گروه بودند که در نهایت با دو برد و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه B برای اولین بار به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه یافتند.
تیم ایران چهارشنبه شب در اولین مسابقه مرحله اصلی و یک هشتم نهایی برابر تیم قدرتمند ایسلند قرار گرفت و با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ مغلوب این تیم شد.
مائده عشاق بازیکن تیم هندبال دختران کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی با تیم‌های اروپایی واقعاً سخت است و با بازی‌های آسیایی کاملاً متفاوت است. بازیکنان حریف توان بدنی خوبی داشتند و کاملاً با ما فرق داشتند. آنها بازی قشنگی را ارائه دادند و این دیدار را پیروز شدند.
وی ادامه داد: این دومین مسابقه ما برابر یک تیم اروپایی بود. اولین دیدارمان برابر مقدونیه میزبان بود و برای این بازی شناخت و آگاهی مان از تیم‌های اروپایی بیشتر شده بود. بازی بهتری را نسبت به روز قبل از خود نشان دادیم. ما همه توانمان را در این دیدار به کار گرفتیم تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم.
هندبالیست نوجوان کشورمان و بازیکن شماره ۸۸ تیم نوجوانان خاطرنشان کرد: جمعه شب برابر تیم سوئد قرار می‌گیریم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شده و بازی خوبی را در میدان به نمایش بگذاریم.
عشاق در خصوص عملکرد خود نیز گفت: من در هر دو نیمه برابر تیم ایسلند به میدان رفتم اما از عملکرد خودم رضایت ندارم چرا که آن چیزی که مربیان از من خواسته بودند را نتوانستم به خوبی اجرا کنم و به نوعی در جو مسابقات قرار داشتم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.