• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عسگری: دوسال خدمت در کشتی باعث افتخارم است

  • 30 مرداد 1400 - 14:51
عسگری: دوسال خدمت در کشتی باعث افتخارم است

به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، سید جلال عسگری دبیر سابق فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی، که سابقه‌ی دوستی و همکاری با علیرضا دبیر را از سال‌ها پیش در عرصه کشتی گیری و همچنین شهرداری و شورای شهر داشتم، برای خدمت به کشتی کشور، مسئولیت دبیری فدراسیون بر عهده بنده قرار داده شد و یکی از افتخاراتم در دوران زندگی ام خدمت به کشتی کشور و جامعه‌ی کشتی بود.

عسگری تصریح کرد: در این دو سال نهایت تلاش و سعی خود را کردم که کارهای اجرایی کشتی را به نحو احسن انجام دهم و امیدوارم که تلاش انجام شده مورد قبول جامعه‌ی کشتی قرار گرفته باشد.

وی در مورد خاتمه‌ی مأموریتش در فدراسیون کشتی گفت: پیش از حضور در فدراسیون کشتی، به عنوان معاون سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول به خدمت بودم و طی مأموریتی در فدراسیون کشتی حضور داشتم، اما با توجه با اتمام مأموریتم و همچنین تغییر و تحولات بوجود آمده در شهرداری، می‌بایست به محل کار قبلی خود باز می‌گشتم.

دبیر سابق فدراسیون کشتی، با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: آقای دبیر مانند یک برادر بزرگ‌تر در کنار من بود و من در این دو سال از تجربیات و مدیریت وی نهایت استفاده را بردم و امیدوارم که وی در ادامه‌ی راه نیز به موفقیت‌های بیشتر دست یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر زمان که نیاز باشد در خدمت کشتی کشور هستم، از تمامی رؤسای هیئت‌های کشتی و همکارانم در فدراسیون کشتی بابت همکاری با اینجانب نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای کشتی کشور در عرصه‌های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.