• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

«عزت الله ضرغامی» فردی متخصص است/او برای میراث فرهنگی برنامه دارد

  • 02 شهریور 1400 - 20:40
«عزت الله ضرغامی» فردی متخصص است/او برای میراث فرهنگی برنامه دارد

به گزارش مهر، علی رضایی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: ضرغامی نگاه تحول گرایانه دارد. بنده کارمند صدا و سیما بودم و از نزدیک با وی آشنایی دارم و باید بگویم که وی تجربه و تخصص لازم در حوزه رسانه را دارد.

وی با بیان اینکه ضرغامی توانایی ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و حاکمیتی را دارد، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردی پاک دست است و با مبانی نظری و قرآنی آشنایی دارد و همچنین در تصمیم گیری های خود فردی شجاع است به گونه ای که در موضوع فتنه، موضع خود را روشن کرد.

نماینده مردم کنگاور در مجلس تصریح کرد: ضرغامی روحیه جوان گرایی و اعتقاد به جوانان دارد. سابقه بسیار خوبی در بخش صنایع دفاعی و موشکی دارد. مسلط به فضای مجازی است و با کاربردهای آن آشنایی دارد و همچنین سابقه حضور متوالی در سه کابینه را دارا است.

رضایی تأکید کرد: ما از ضرغامی انتظار داریم که در جهت تسهیل قوانین گردشگری و ساخت و توسعه هتل های ارزان قیمت، معرفی جاذبه های گردشگری ایران در رسانه های بین المللی اقداماتی را انجام دهد.

وی گفت: گردشگری اثرات مثبت و منفی در محیط طبیعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران می گذارد و همچنین به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۵۴۰ هزار شغل ایجاد می کند و ما باید از ظرفیت های بخش گردشگری به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم کنگاور در مجلس افزود: علیرغم جایگاه تاریخی و ویژگی های طبیعی ایران متأسفانه ما از نظر کسب درآمد از بخش گردشگری جایگاه ویژه ای نداریم در حالی که اگر به این ظرفیت رسیدگی شود، می توانیم سالانه سودی دو برابر ذخایر نفتی وارد کشور کنیم.

رضایی گفت: لازمه توسعه صنعت گردشگری، مهیا کردن بسترهای آن در ابعاد مختلف است و معمولا سیاستگذاران و برنامه ریزان دنیا به این صنعت توجه ویژه دارند و ما هم باید در این زمینه برنامه داشته باشیم که ضرغامی فردی با تجربه، متخصص، مناسب و موثر در این وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: ضرغامی گزینه خوبی برای رفع دغدغه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و برنامه های جدی برای حفاظت از میراث فرهنگی و ترویج هنرهای صنایع دستی دارد و برنامه هایی در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری دریایی، بوم گردی و کشاورزی گردشگری دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3249

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.